ראשי > Israeli Community > קיצוצים בתקציב משרד הפנים (תאימות לשועל האש)

קיצוצים בתקציב משרד הפנים (תאימות לשועל האש)

נראה כי הקיצוצים במשרד הפנים הגיעו מוקדם מהצפוי. כתוצאה מכך, הוחלט כי אתר משרד הפנים יוצג בדפדפן שועל האש (Firefox) בגובה של 200 פיקסלים בלבד במקום לאורך כל חלון הדפדפן.

ועכשיו ברצינות, נראה כי נשבר שיא חדש עבור (חוסר) תאימות לדפדפנים. מסיבה כלשהי (שלא בדקתי בקוד), אתר המשרד מופיע בתור רצועה צרה בגובה של 200 פיקסלים במקום להתפרס על שאר העמוד. חברים מהלימודים שלי מדווחים כי הבעיה אינה קוראת ב-IE או באופרה.

מילא לא לאפשר פעולות מסויימות בדפדפנים "לא נפוצים", אבל לפחות לבדוק שהעמוד הראשי עולה כמו שצריך…

נ.ב.

תודה ללאה על ההפניה לבעיה.

:קטגוריותIsraeli Community תגיות:
  1. 06/05/2009 ב- 10:22 pm

    אני בדקתי בקוד, והבעיה נגרמת בגלל שימוש ב document.body.offsetHeight שמחזיר ערכים שונים ב ie ובפיירפוקס.

    כתבתי סקריפט תיקון לאתר בעקבות הדיון אצל אורן:
    http://israeliweb.blogli.co.il/archives/25
    אבל הוא אף פעם לא פורסם. אולי עכשיו שיש הייפ רציני לעניין, נעלה אותו.

  2. 07/05/2009 ב- 8:32 pm

    פספסת את החלק המצחיק ביותר.
    נכנסתי לאתר בשביל לבדוק את האפשרויות הקיימות לעדכון הדרכון ובגלל שהאתר הוצג כמו שהוצג, פניתי לאופרה בו האתר הוצג כראוי.
    אחרי ניווט יחסית קצר הגעתי לטופס המתאים. לחצתי על הלינק ו…. האתר דרש ממני להתקין סרגל כלים שבלעדיו לא אוכל למלא את הטופס (סרגל כלים במיוחד בשביל טופס? למה מה קרה?) האתר זיהה שאני לא מאקספלורר אז שלח לי קובץ XPI שלפי הבנתי הדלה עובד רק בfirefox…
    מה שקרה בסוף זה שלקחתי את הלינק הישיר אל הטופס ורק אז יכלתי להתקין על FF את הסרגל בתקווה שהטופס עצמו יוצג כראוי.
    לאחר התקנת הסרגל הטופס אכן הוצג כראוי… (מזל, אחרת איך אטוס ללונדון?)

    לא רק שלקח לי המון זמן להגיע לטופס אלא גם שבסופו התסבר שלמרות שקיים טופס באתר עדיין אני צריכה להדפיס אותו ולשלוח בדואר רשום… (האמת, מוצדק, כי צריך לשלוח יחד עם הדרכון הקודם ותמונות חדשות)
    אז מה הרווחתי מהשימוש באתר? הנחה של 30 ש"ח בתשלום עבור התשלום (שב"ה היה אפשרי לבצעו באתר עצמו…) – יש לזכור לקזז מזה את העשרה שקלים עבור הדואר רשום…
    אבל הרווח הרציני בכל העניין זה שאני לא הייתי צריכה להגיע למשרד הפנים ולעמוד בתור בשביל זה…

  3. Shai
    07/05/2009 ב- 11:16 pm

    גם קונקי מציג בסדר. אם שלושה אומרים לשועל שהוא שיכור, אולי כדאי שהוא ילך לישון.

  1. 07/05/2009 ב- 6:09 am

כתיבת תגובה