ראשי > Israeli Community > הבהרה לגבי תכנים בפלאנט שאין קשורים לתוכנה חופשית

הבהרה לגבי תכנים בפלאנט שאין קשורים לתוכנה חופשית

קיבלתי היום שני מכתבים לגבי תיקון feedים בפלאנט, ודרכם גם הגעתי לדיון ב-whatsup לגבי התכנים שהיו בתקופה האחרונה בפלאנט והורדו. לאור הפתיל ב-whatsup, נראה לי שראוי להסביר את הנושא.

הפלאנט פתוח לכל מי שכותב על תוכנה חופשית וקשור לקהילה בארץ (בין אם הוא חבר המקור, פעיל ב-whatsup או עצמאי לחלוטין). התכנים בפלאנט צריכים להיות בנושאי תוכנה חופשית, ועל כל אני מוצא פתרון עם כל בעל בלוג כדי להכליל רק את תכנים אלה מהבלוג שלו.

לחלק מהאנשים יש קטגוריות של תוכנה חופשית, לאחרים יש קטגוריה של "פלאנט" שאני לוקח וכו'. ישנם בלוגים שהתחילו את דרכם בעיקר עם תכנים של תוכנה חופשית, ועל כן נלקח ה-feed הראשי שלהם, ועם הזמן בוצעה בחירה נכונה יותר בהתאם לתכנים.

כאשר מישהו משלב תכנים שאינם קשורים לתוכנה חופשית אני שוקל כמה דברים:

  1. האם מדובר במשהו חד פעמי? אין לי יכולת לרדוף אחרי כל אחד שהכניס תוכן לא קשור.
  2. האם התוכן פגע במישהו? בחלק גדול מהמקרים התוכן אומנם לא קשור, אבל גם לא מעורר רעש אצלי שאר חברי הפלאנט. במקרים אחרים אני מקבל מספר מכתבי תלונה מאנשים שונים.
  3. האם יש צורך ביצירת קשר לצורך הבהרות מצד בעל הבלוג? לפעמים יש דברים שנופלים בתחום האפור ולכן יש צורך ליצור קשר עם בעל הבלוג כדי לברר נושא זה או אחר.

לגבי המקרה האחרון – eror 327 העלה פוסט בנושא פוליטי, ומאחר והיה מדובר במשהו חד פעמי, החלטתי להתעלם. עם הפוסט השני, הגיעו מכתבי התלונה ובעקבות כך נערך ה-Feed שלו כך שתקלח רק קטגוריית התוכנה החופשית מהבלוג שלו.

כתוצאה מטעות שלי, ה-feed של error 327 התחלף עם זה של Jabka, כך שהתוכן של Jabka לא פורסם, והתוכן של error 327 פורסם תחת השם של Jabka. הטעות תוקנה. כדי להבהיר – התכנים של שני הבלוגים מופיעים בפלאנט. הצנזורה היחידה שאני מפעיל היא במטרה להבטיח שהתכנים שיופיעו יהיו של תוכנה חופשית בלבד, ואין כוונה לסנן אף בלוגר מלהיות בפלאנט עצמו.

אני אחזור ואציין, כי עם כל אהבתי ל-whatsup, אני לא מגיע לקרוא שם את הפורומים, ועל כן הדבר הכי טובה לברר איתי משהו היא לשלוח לי מייל ולא לפתוח שם פתיל (נכון גם לגבי אתרי המראה). הדבר היה יכול לחסוך להרבה אנשים שאלות, התכסחויות ועוגמת נפש.

:קטגוריותIsraeli Community תגיות:
  1. 17/01/2009 ב- 11:04 am

    יש לך מזל שאני עצלן, אחרת היה נוחת אצלך מייל שלישי.

  2. 17/01/2009 ב- 2:03 pm

    מה שעשית זו רגולציה, לא צנזורה.

  3. 17/01/2009 ב- 2:52 pm

    תודה על הבהרה
    אבל תיקון קטן זה error0327 ולא error 327 ואם זה אפשרי להפוך את summary ל full
    בקשור ל feed אם זה אפשרי

  4. 17/01/2009 ב- 3:01 pm

    לא הבנתי איך הצלחת לגרום לטעות הזאת? :X
    כנראה צריך כישרון ממשששששששש מיוחד בשביל זה 😉

  5. 17/01/2009 ב- 3:59 pm

    זה לא ברור ? כל משתמשי הלינוקס נראים אותו הדבר … 😉

  6. שלומיל
    18/01/2009 ב- 6:35 pm

    אתה מתכוון לכך שכולנו ממושקפים נמוכים עם חצ'קונים ומגן כיס?

  7. 18/01/2009 ב- 8:26 pm

    מגן כיס ?

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה