ראשי > Debian GNU/Linux > Debconf17 – קדם כנס

Debconf17 – קדם כנס

הגעתי בשישי בערב למתחם הכנס בקנדה. אמרתי שלום בדוכן רישום (FrontDesk), ואחרי ארוחה זריזה עשיתי תורנות של שעתיים ברישום אנשים. מסורת זאת מסורת.

את היום למחרת ביליתי גם כן בדוכן רישום לאור גל ההגעה של אנשים הן ליום הפתוח והן לכנס עצמו. תוך כדי אני מגלה כמה אנשים זוכרים אותי ברמת המראה והשם. מופתע לטובה וזה כיף.

בין לבין אני זוכה להצצה מאחורי הקלעים של הכנס, חווייה יחודית בפני עצמה, בעיקר לדאגות וללוגיסטיקה. אני תמיד מסתכל בהערכה על אנשים שמוכנים לקחת את עצמם את הארגון.

למי שרוצה להשתתף בכנס מרחוק, זה קצת מאתגר בגלל הפרשי הזמנים (אני ב UTC-4), אבל את הוידאו אפשר למצוא כאן: https://debconf17.debconf.org/live-streaming/ ואת לוח הזמנים אפשר למצוא כאן: https://debconf17.debconf.org/schedule/

מעבר לכנס של דביאן, מונטריאול מאחרת גם את Wikimania 2017 – הכנס השנתי של ויקיפדיה. כך שאני מתכנן לקפוץ גם אליו.

:קטגוריותDebian GNU/Linux
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

