ראשי > Uncategorized > קוד פתוח באירופה

קוד פתוח באירופה

לפני הכנס של ליברה ביקרתי בקופנהן, דנמרק. הגעתי לעיר  וקפצתי להשתתף באחד מהסיורים הבסיסים בעיר. בזמן שהקבוצה מתכנסת, קצת מדברים עם האנשים וסיפרתי שאני מגיע לדנמרק לכנס קוד פתוח. ישר כמה אנשים אומרים לי שלא רק שהם מכירים מה זה קוד פתוח, הם גם תמרו קצת בעבר. בהמשך הערב נכנסתי למסעדה להזמין משהו ועברתי ליד שולחן של חבר'ה. הייתי בטוח שמישהו אמר open source, אבל התעלמתי מזה כי בטח אני סתם שומע דברים. כמה דקות אחרי זה, בעוד שאני מחכה להזמנה שלי התחלתי לשמוע גם gnu ועוד כמה מושגים. בקיצור, הפעם אני לא מדמיין.

וזה רק מיום אקראי לחלוטין באירופה, הלוואי והיה ככה בכל מקום.

:קטגוריותUncategorized
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

