ראשי > ISOC-IL > הצטרפות לועד איגוד האינטרנט הישראלי

הצטרפות לועד איגוד האינטרנט הישראלי

לפני כחודשיים הצגתי מועמדות בבחירות לועד איגוד האינטרנט, אך הגעתי מקום רביעי כאשר היו 3 מקומות פנויים בועד. החודש הצטרפתי כחבר ועד לאיגוד האינטרנט הישראלי, וזאת לאחר שהתפנה מקום לאור סיום תפקידה של פרופ' יהודית בר אילן.

במסגרת תהליך הבחירות התבקשתי לכתוב פרופיל אישי, שכולל בין השאר את החזון:

קוראים לי ליאור קפלן ואני מגיע מקהילת הקוד הפתוח בישראל. התחלתי להתנדב באיגוד בשנת 2006 ומאז 2009 אני גם חבר באיגוד. מטרתי בהצטרפות לוועד העמותה היא קידום סטנדרטי ה-Web בישראל, ובעיקר בגופי הממשלה. כמו כן, אני מתכנן לפעול למען שקיפות רבה יותר של האיגוד עצמו, שיתוף חברי העמותה והציבור בפעילותו ובדיקה כיצד האיגוד יכול לקדם את תחום האינטרנט בישראל (מעבר לשיפור שירותי רישום וניהול שמות המתחם). כאיש קוד פתוח אני מגיע מרקע של עבודה בשיתוף פעולה בקבוצות וקהילות כמו גם עבודה בשקיפות רבה, את ערכים אלה אני רוצה להטמיע באיגוד.

כמו שאפשר להבין מהניסוח, עולם הקוד הפתוח משמש לי מורה טוב ומקור השראה, ואני מקווה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהוא מציב גם עבור הפעילות באיגוד האינטרנט.

:קטגוריותISOC-IL
  1. Shahar
    30/12/2012 ב- 9:31 am

    Mazal tov!!

  2. mkriheli
    30/12/2012 ב- 11:41 am

    ברכותי ליאור, ובהצלחה.

  3. אורי ב.
    30/12/2012 ב- 1:19 pm

    בהצלחה! איגוד האינטרנט הרוויח.

    אז עכשיו, כשרזי ברקאי מבקש להעלות לשידור את האחראי על האינטרנט, להפנות אליך?

    • 30/12/2012 ב- 7:17 pm

      תמיד רציתי כרטיס ביקור כזה (: אבל נראה לי שעדיף שתפנה אותו לכאן: http://www.isoc.org.il/hotline

      • אורי ב.
        01/01/2013 ב- 5:31 pm

        וואו, זה אמיתי? אתם מעמידים קו טלפון לרשות כל מי שמרגיש שנפגע מהשימוש באינטרנט? זה לא מזמין כל אחד שנפגע מאיזה טוקבק ארצישראלי מצוי בטמקא להתקשר אליכם? ברוך השם, יש נודניקים, לא?

  4. יהודה
    30/12/2012 ב- 2:50 pm

    מזל טוב והמון הצלחה!
    מקווה שכעת נוכל לראות את (חלק מ)קוד המקור של האיגוד…

  5. 30/12/2012 ב- 4:57 pm

    מזל טוב, ובהצלחה בהמשך הדרך 🙂

  6. 30/12/2012 ב- 6:15 pm

    ברכות ובהצלחה!

  7. אורי
    31/12/2012 ב- 9:24 am

    מזל טוב! הרווח כולו שלנו.

  8. shtrb
    31/12/2012 ב- 7:19 pm

    מזל טוב, והצלחה בהמשך הדרך

  9. גיא דפני
    01/01/2013 ב- 8:09 am

    מזל טוב, בהצלחה, ותודה.

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

