ראשי > Hamakor > סיום תפקיד חבר ועד עמותת המקור

סיום תפקיד חבר ועד עמותת המקור

לאחר שלוש שנים בתפקיד חבר ועד עמותת המקור, הודעתי השבוע כי אסיים את התפקיד בסוף השנה (31/12). תאריך הסיום נבחר כדי שאוכל לדאוג (בכובע הגזבר) לדו"ח הכספי של העמותה, וזאת גם תהיה הפעולה האחרונה שאני מתכוון לעשות כחבר ועד.

החלטתי על סיום התפקיד תוך הרגשה שמיציתי את התפקיד במצבה הנוכחי של העמותה והקהילה אותה היא מייצגת. הניסיון שצברתי בעמותה הוא משמעותי בשבילי, וכעת אני מקווה לנצל אותו בגופים נוספים. מעבר לניסיון, אחד הדברים שהרווחתי הוא הכרות טובה יותר עם קהילת הקוד הפתוח בארץ והחברים בה. כמו כן, אני רוצה לנצל חלק מהזמן שיתפנה לי כדי לחזור לפעילות אישית במספר פרוייקטי קוד פתוח.

לאחר הסיום הפורמלי אדאג לפוסט סיכום, אך לדעתי כמה פעולות שראויות לציון מבחינת פעילות העמותה היא בעיקר בנושאי ארגון הכנסים מטעם העמותה (כנסי מגזר הבטחון), וליווי משמעותי לכנסים של הקהילה (וורדקמפ, ג'ומלה ובקרוב גם דרופל). בכל אלה העמותה ממלאת את יעודה ודואגת לריכוז המשאבים כגוף משפטי. בנוסף, העמותה התחילה לנהל כספים של מספר תתי קהילות בארץ, ואף להוציא כספים כדי לעזור בקידום אותם פרוייקטים. מעבר לכך, כל נושא הכספים בעמותה עבר ארגון מחדש כדי לאפשר הצגת דוחות כספיים מסודרים (בין אם בפורמט ובין אם בתוכן). וכמובן שיש עוד מספר דברים פתוחים שאני מקווה לסגור עד סיום התפקיד, אך אלה יחכו עד לפוסט המסכם.

זאת כמובן גם קריאה לאנשים למתמודדים בבחירות הבאות לועד העמותה. אני מניח שהן תהינה באזור תחילת השנה, ביחד עם האסיפה הכללית לאישור הדוחות השונים של העמותה.

:קטגוריותHamakor
  1. 07/09/2012 בשעה 12:01 am

    about fucking time
    לא תברח לעד.

  2. גיא
    08/09/2012 בשעה 8:21 pm

    ליאור, תודה על כל מה שעשית, שאתה עושה ו(אני מקווה) שאתה עוד עתיד לעשות.
    נראה לי שהמשמעות היא שבאוגוסט הבא אפשר יהיה לתת לך את פרס העמותה 🙂

    גיא.

  3. 09/09/2012 בשעה 6:04 pm

    לאאאאאאאאאאאא

  4. 23/09/2012 בשעה 1:28 am

    אלו פעילויות אישיות במספר פרויקטי קוד פתוח אתה מתכנן לעשות לאחר שתצא לפנסיה?

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

