ראשי > Hamakor, LibreOffice > עדכון מפגש פיתוח 4/9

עדכון מפגש פיתוח 4/9

אני כבר כחודש משתתף במפגשי הפיתוח של הסדנא, ומנצל את הזמן, בין השאר גם לעניני קוד פתוח. המפגש של היום נוצל כדי לשבת עם צבי על נייר העמדה שיהונתן קלינגר מנסח לעמותת המקור ולתנועה לזכויות דיגיטליות לגבי תזכיר החוק בנושא DRM. לאחר מכן, המשכתי לשבת איתו אך הפעם על באגים שונים שהוא מצא בליברה אופיס, כאשר חלוקת העבודה היא שהוא דואג לתיאור הבאג ומסמכי השחזור ואני דואג לדווח עליהם באופן מסודר ולנסות לקדם את הטיפול בהם בפרוייקט עצמו. על הדרך אני גם אוודא אותם בגרסה העדכנית של ליברה אופיס (שלא זמינה בדביאן כתוצאה מההכנות לגרסה היציבה הבאה).

בעניין מפגשי הפיתוח לעמותת המקור – שלחתי בקשה לעזרה במציאת מקום מפגש מתאים לרשימת התפוצה של העמותה. בנתיים הגיעו שתי הצעות שאני עוד צריך לבדוק. עם זאת, אני מחפש עוד אפשרויות, בדגש על מקומות שקל להגיע אליהם ומהם גם בשעות יותר מאוחרות (22:00 לדוגמה). כמובן, שאשמח גם להצעות גם מחוץ לתל אביב כי אפשר לארגן מפגשי פיתוח גם בחוץ לארץ בערים אחרות (רק ששם גם צריך מתנדבים שיובילו את הנושא).

:קטגוריותHamakor, LibreOffice
  1. 04/09/2012 בשעה 10:07 pm

    למה אתה ממעיט בקישורים? אני בטוח שקישור להודעה שפרסמת ברשימת התפוצה יהיה שימושי מאד לאדם שמתעניין בתוכן רשומה זו ופספס את ההודעה או שאינו מנוי על רשימת התפוצה הנ"ל.

    http://hamakor.org.il/pipermail/discussions/2012-September/004051.html

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

