ראשי > LibreOffice > ליברה אופיס 3.6 – ניצול הזדמנות

ליברה אופיס 3.6 – ניצול הזדמנות

מישהו אמר לי היום שהוא ניסה להוריד ליברה אופיס ולא הצליח כי האתר הציע לו להוריד דרך Torrent. הראתי לו מאיפה להוריד (קישור אחד מעל למה שהוא לחץ). החלטתי לחכות ולראות גם את ההתקנה עצמה, כי מתי כבר ייצא לי להתקין ליברה אופיס על חלונות, ובטח את גרסה 3.6 שלא היה לי זמן לבדוק.

אני מניח שבגלל זיהוי גיאוגרפי או הגדרות הדפדפן הוא זוהה כדובר עברית ולכן קיבל את הגרסה עם ממשק התקנה עברי להורדה. ניצלתי את ההזדמנות ועקבתי בשבע עיניים אחרי ההתקנה. את התרגום לעברית פתחתי במקביל ועשיתי כמה תיקונים קלים לתרגום על בסיס מה שראיתי. אלה יכנסו לגרסה התחזוקה הבאה.

בסופו של דבר, גם עזרתי לחבר וגם עשיתי קצת QA לתרגום. שתי ציפורים באבן אחת (:

:קטגוריותLibreOffice
  1. דרור
    14/08/2012 בשעה 12:58 am

    נחמד. רק חבל שמשחררים תוכנה כזאת עם באג קריטי, שלא מאפשר פתיחה של התוכנה על חלונות (7 ו־XP לפי מה שידוע לי).

    • 14/08/2012 בשעה 8:12 am

      אתה מדבר על באג בגרסה האנגלית או העברית? לא נתקלתי בבעיה כזאת, ואשמח להפניה.

  2. דרור
    14/08/2012 בשעה 1:39 pm

    ניסיתי רק את הגרסה האנגלית. כשאני מנסה לפתוח את התוכנה, אני מקבל שגיאה שכוללת:
    duplicate

    • דרור
      19/08/2012 בשעה 8:27 am

      רק עכשיו שמתי לב שוורדפרס העלים את הודעת השגיאה, כנראה כי היא כוללת סוגריים משולשים. בכל מקרה, זה שאר השגיאה:
      implementation
      name="com.sun.star.comp.Calc.NLPSolver.DEPSSolverImpl

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

