ראשי > Debian GNU/Linux > עדכון קרנל

עדכון קרנל

כבר מעל שנה שאמא שלי עובדת על לינוקס באופן יום יומי. בכל פעם שיוצא לי, אני דואג לעדכן את המחשב שלה מתוך המאגרים של Debian testing. (כדי לאזן בין יציבות לעדכניות). העדכון האחרון כלל גם שדרוג חבילת קרנל. לא התעמקתי לבדוק מה השתנה בקרנל, אבל הייתי מרוצה מאוד לגלות כי בעייה בתמיכה בכרטיס הקול שיש לה על המחשב נפתרה. מעולם לא חשבתי שאי פעם שדרוג קרנל ישמח את אמא שלי (:

 

:קטגוריותDebian GNU/Linux
  1. אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

