ראשי > Free Software in Israel > עושה לי את היום

עושה לי את היום

את החיוך של הבוקר היה קשה לי להוריד מהפנים. זה כנראה קשור לעובדה שהבוקר לקחתי מהארון חולצה של אופן אופיס שיש לי והלכתי לישיבה שקשורה לקוד פתוח בארגון גדול.

כל פגישת שכנוע או הסבר בנושאי קוד פתוח שונה מאחרות, לכל אדם וארגון יש נושאים שונים שכואבים יותר וכואבים פחות, ויש להתאם את ההסבר. החלטתי הפעם במקום לתת דוגמאות לפרוייקטים ספציפים ולדבר עליהם כמייצגים של הקוד הפתוח, לדבר קצת על התשתיות קוד פתוח של כמה מתוך עשרת האתרים הכי גדולים (על פי נתוני אלקסה) ביחד עם דוגמאות לשימוש בקוד פתוח ע"י ממשלת ארה"ב. האחרונה לא רק משתמשת בקוד פתוח אלא בחלק מהמקרים וממנת ומשתתפת בפיתוח של תוכנות שונות.

:קטגוריותFree Software in Israel
  1. Oldie
    28/12/2010 בשעה 8:12 pm

    מאמר שהוא טיזר. שתף אותנו בשמחה, תפרט. תמיד כיף לשמוע סיפורי הצלחה.

    • 28/12/2010 בשעה 8:23 pm

      אם הייתי יכול לתת את הפרטים, הייתי כותב בשמחה. אני מנסה לדאוג לפרסום של מידע בעניין, אבל זה דורש אישור.

      בכל מקרה, רציתי לספר כמה כיף להתעסק עם הדברים האלה באופן כללי, ולא בהכרח באותו ארגון ספציפי.

  2. meir
    28/12/2010 בשעה 10:58 pm

    חשבתי שזה בגלל השווארמה של אתמול😛

  3. 28/12/2010 בשעה 11:34 pm

    אם לא נצליח להוציא ממך בשלב זה מידע על אותו גוף, לפחות פרט קצת על המחקר שלך. לא שחסר מידע בנושא, אלא שמידע בעברית בנושא זה כמעט ולא קיים.

  4. 29/12/2010 בשעה 9:29 am

    גם אני הרגשתי שפיספסתי איזשהו קישור של "קרא עוד".

    אני אשמח לקרוא עוד על הקוד הפתוח בתשתיות🙂

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

