ראשי > Hamakor > עברית בדוחות של GnuCash

עברית בדוחות של GnuCash

אני עובד עם GnuCash כבר מספר שנים עבור הצרכים הפרטיים שלי. בשנה האחרונה אני מעורב גם בניהול הקבצים של עמותת המקור, שכצפוי מנוהלים באמצעות תוכנה חופשית.

בשבוע שעבר, לקראת האסיפה הכללית של העמותה יצרתי דו"ח בעזרת התוכנה שיתן את המאזן הכספי. כשייצאתי אותו ל-HTML וניסיתי לערוך אותו, גילתי שכל העברית הומרה ל-HTML Entities. את הדו"ח אני אסדר בדרך אחרת, אבל דיווחתי על באג אצל הפרוייקט, בתקווה שהם יפתרו אותו מהר.

אם יש אנשים נוספים שזה מפריע להם, אשמח אם תוכלו להגיב בתוך הבאג עצמו.

נ.ב.

למי שלא ידע, GnuCash זמינה גם לחלונות ומק בצורה טבעית, כך שאפשר להנות מהתוכנה הזאת גם על פלטפורמות לא חופשיות.

:קטגוריותHamakor
  1. אלי
    21/06/2010 בשעה 8:05 am

    ציטוט: בשנה האחרונה אני מעורב גם בניהול הקבצים
    נכון שבלינוקס כל דבר הוא קובץ אבל לא ידעתי שגם כסף בלינוקס זה קובץ…..

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

