ראשי > Debian GNU/Linux > פונטי קולמוס בדביאן

פונטי קולמוס בדביאן

במסגרת חזרה לפעילות שלי בדביאן, הועלתה גרסה 0.104 של פונטי קולמוס של מקסים יורש לדביאן. החבילה מכילה שינויים שנעשו ע"י ברוך אבן, צפריר כהן ואנוכי.

השינוי העיקרי לעומת הגרסה הקודמת בדביאן (0.101) היא החלפת הפונטים David ו-Miriam לפונטי TrueType (עם תמיכה ב-OpenType) במקום Type 1.

הגרסה צפויה לחלחל גם לאובונטו בתקופה הקרובה.

:קטגוריותDebian GNU/Linux
  1. ירון
    06/06/2010 ב- 2:57 pm

    אני רוצה לפתוח על זה באג אבל אין לי מושג מה לכתוב, יש המלצות?

  2. ירון שהרבני
    06/06/2010 ב- 2:59 pm

    ותוספת קטנה וקטנונית (בגלל הכותרת של האתר)
    אין לכתוב תוכנה אלא תכנה (ללא וי"ו, מלבד המקרים בהם עלול להווצר בלבול בין תכנות לבין תוכנות ואז מומלץ להוסיף)

    • ירון שהרבני
      06/06/2010 ב- 2:59 pm

      אני רוצה לפתוח על זה באג באובונטו אבל אין לי מושג מה לכתוב, יש הצעות?
      ותוספת קטנה וקטנונית (בגלל הכותרת של האתר)
      אין לכתוב תוכנה אלא תכנה (ללא וי"ו, מלבד המקרים בהם עלול להווצר בלבול בין תכנות לבין תוכנות ואז מומלץ להוסיף)

  3. 06/06/2010 ב- 3:49 pm

    על "תוכנה" נ׳ "תכנה" אפשר להתווכח. ההמלצה הרשמית של האקדמיה כיום היא לכתוב "תכנה" ואני עושה את זה, אבל אני לא מכריח אף אחד אחר לכתוב ככה. חוץ מזה, המלצת האקדמיה עשויה להשתנות בעתיד מ"תכנה" ל"תוכנה".

    מה שכן, בהחלט כדאי לכתוב "גופנים" ולא "פונטים". להבדיל מהמילה הטיפשית "מרשתת", המילה "גופן" בהחלט מוכרת וסבירה.

    והכי חשוב: תודה על פעולות התחזוקה בעברית בדביאן!

    • 07/06/2010 ב- 4:38 pm

      הסיבה שאני כותב "תוכנה" ולא "תכנה" למרות שבדיקת האיות של פיירפוקס מתלוננת ומבקשת שאתקן היא שהמילה "תכנה" דומה מידי למילה "תחנה", וללא האות ו' היא גם עלולה להיקרא בצורה זהה.

  4. 06/06/2010 ב- 5:37 pm

    תזכה למצוות ! ראיתי שהבאג נסגר בדביאן.
    פשוט תענוג 🙂

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

