ראשי > Israeli Community > איש תוכנה חופשית וקוד פתוח מחפש עבודה

איש תוכנה חופשית וקוד פתוח מחפש עבודה

כמו לפני שנתיים, גם הפעם אנצל את הבלוג כדי להודיע שאני מחפש עבודה הקשורה לתוכנה חופשית ולקוד פתוח.

הניסיון התעסוקתי שלי הוא בעיקר כ-sysadmin של מערכות לינוקס אך אני גם בעל ניסיון בנושאי ארכיטקורת מערכות מידע ותשתיות מחשוב (תכנון, אינטגרציה וטיפול בתקלות) כמו גם בעל ניסיון ניהולי ברמת ראש צוות.

מעבר לכך, אני פעיל בתחום התוכנה החופשית, גם בצד הטכני וגם בצד הקהילתי ויכול לשמש כגורם מקשר או מדריך בנושאי תוכנה חופשית. ההתעסקות בתוכנה חופשית כוללת עוד מגוון גדול של עיסוקים שאינם טכניים לחלוטין כמו עבודת QA, עבודה מול אנשים בארץ ובחו"ל כדי לקדם את התמיכה בעברית, ניהול תהליכים וחשיפתם לקהילה.

מבחינת התפקיד שאני מחפש:

  • חייב להיות קשור לתוכנה חופשית / קוד פתוח.
  • רצוי תפקיד שמשלב פן טכני ופן ניהולי / ראש גדול.
  • משרה של 80% (השאר מוקדש ללימודים).

מי שרוצה לעניין בקורות החיים שלי יכול למצוא אותן בגרסה אנגלית בלבד (אין גרסה עברית) וחלק גדול מהפרטים מופיעים גם בפרופיל שלי ב-Linkedin. שאלות ובקשות למידע נוסף אפשר להפנות לדוא"ל שלי (הכתובת נמצאת בקו"ח וגם בדף "רק על עצמי לספר ידעתי").

:קטגוריותIsraeli Community
  1. עדיין אין תגובות.
  1. 08/08/2016 ב- 2:10 pm

להשאיר תגובה

