ראשי > Ubuntu > אובונטו על הדשא 2010

אובונטו על הדשא 2010

הגעתי היום למפגש אובונטו על הדשא לרגל שחרור גרסה 10.04. בהתאם לפוסט הקודם, הגעתי עם חולצת דביאן… בכל זאת, מישהו צריך להזכיר לחבר'ה מאיפה מגיעות רוב החבילות שלהם.

אני מכורח לציין כי המסורת של המפגשים האלה מאוד מוצאת חן בעיניי, בעיקר בגלל הפשטות של המפגשים וההזדמנות לדבר עם האנשים. וכך הכרתי את קהילת אובונטו ישראל והצלחתי לחבר שמות למראה פנים. היה מוצלח ביותר. זה גם זמן טוב להעלות לדיון כל מיני נושאים הקשורים לקהילה, למבנה שלה ולכל מיני רעיונות שהיו ברקע או שהתכתבנו עליהם במייל. אין כמו לסגור דברים פנים מול פנים.

מבחינתי, אני מנסה להוציא את החבר'ה האלה מתוך קהילה פעילה אך דיי מסוגרת לדעתי. אני רוצה לראות את החבר'ה פעילים גם באזורים אחרים של עולם התוכנה החופשית בארץ, בין אם בעמותה, בפרוייקטים אחרים או ע"י עבודה משותפת עם פרוייקטים אחרים. כך שראו את הפוסט הזה בתור קריאה להרחיב את האופקים שלכם בעולם התוכנה החופשית בארץ.

:קטגוריותUbuntu
  1. akiva
    30/04/2010 ב- 12:54 am

    כשאני חושב על זה חוץ מהבלוג של דור זה המקום היחיד ברשת שכתבו על זה :-).
    אני באופן אישי לא בדיוק יכול לעזור בעוד פרוייקטים חיצוניים כי הלימודים משאיפים את הזמן הפנוי שלי ל-0.
    בכל אופן טוב שבאת באמת היה נחמד להכיר אותך (למרות שנפגשנו פעם אבל לא דיברנו).

  2. 30/04/2010 ב- 8:08 am

    חבל רק שזה יצא על מועד המדורות בגני הילדים. יש גם נאו בורגנים פסאדו אנרכיסטים בקהילה.

  3. 30/04/2010 ב- 9:18 pm

    היה מאוד נחמד לראות אותך במפגש (ומקווה לראותך שוב מדי פעם במפגשים בעתיד). אין ספק שהעלית את המודעות ואני מקווה לראות שינויים במפגשים הקרובים שלנו (בצ'אט).

  4. אורי שבתאי
    05/05/2010 ב- 1:00 am

    אני חושב שמיותר לציין שאני מסכים עם כל מילה. זה יקרה, אל חשש, רק צריך מעט זמן להתאפס עם כל העבודות/מבחנים/תרגילים/התנדבויות ופרויקטים אקדמיים ואזרחיים כאלה ואחרים.

    כן ירבו מפגשים כאלו.

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

