ראשי > Debian GNU/Linux, Ubuntu > אני מפתח דביאן ולא מפתח אובונטו

אני מפתח דביאן ולא מפתח אובונטו

מידי פעם אני מקבל הפניות לבאגים שונים ב-launchpad, ומנסה לעשות כמיטב יכולתי. אך לפי חלק מהתגובות אנשים מניחים שאני פעיל באובונטו. מטרת הפוסט הזה היא להזכיר שאני לא פעיל באובונטו, ולמען האמת אני גם לא משתמש בהפצה הזאת. אם כי אני ממליץ למי שרוצה להתחיל בלינוקס לנסות את אובונטו, בעיקר בגלל הליטוש ביחס לדביאן.

למי שלא יודע (או שכח), אני משתמש בדביאן כבר 6 שנים ברציפות, ומרוצה מאוד. אין לי כוונה להחליף הפצה, ואף החלטתי להיות מעורב בה יותר באמצעות הצטרפות לפרוייקט בתוך מפתח דביאן. עיקר העבודה שלי היא חבילות הקשורות לעברית והתעסקות עם מיון באגים. אני משתדל לקחת את התיקון שנעשים באובונטו לחבילות שלי, ובמקרים רבים גם לנסות לוודא שהשינויים שלי מגיעים לאובונטו, אבל זה תלוי כבר בשיתוף פעולה של אחרים.

לטובת מי מבקש עזרה, דאגתי לעדכן היום את העמוד שלי ב-launchpad, כדי שאוכל להיות זמין, אך אני מזכיר כי אני לא עוקב אחרי הבאגים באופן קבוע (ולא נרשם לתזכורות), כך שיתכן ותצטרכו להזכיר לי כאשר יהיו תשובות.

:קטגוריותDebian GNU/Linux, Ubuntu
  1. sijp
    26/04/2010 בשעה 7:37 pm

    מפתיע אותי שמישהו שכח שאתה מפתח דביאן🙂

  2. 26/04/2010 בשעה 7:52 pm

    סתם הצטברות של ענייני אובונטו שרצו שאציץ בהם…

  3. 26/04/2010 בשעה 8:40 pm

    אתה יכול להפנות אלי. אני אמנם לא מפתח רישמי באובונטו אבל אני מתעסק די הרבה עם באגים של אובונטו הקשורים לעברית.

  1. 30/04/2010 בשעה 12:15 am

כתיבת תגובה

