ראשי > Free Software in Business, Free Software in Israel, Hamakor > רשימת נותני שירות בנושאי תוכנה חופשית

רשימת נותני שירות בנושאי תוכנה חופשית

לקהילת דרופל הישראלית יש דף מיוחד עבור נותני שירות הקשורים למערכת. הרעיון מצא חן בעיני, ואני מנסה ליצור רשימה של נותי שירות בנושא תוכנה חופשית. מטרת הרשימה היא לעזור לגבש את הקהילה העסקית בארץ הנותנת שירותים הקשורים לתוכנה חופשית, כמו גם להקל על אנשים שצריכים שירותים בתחום.

רשימה ראשונית ניתן לראות בויקי של עמותת המקור, בעמוד "נותני שירות". כאשר כל אחד מוזמן להוסיף את עצמו לפי התבנית הקיימת, או לצור איתי קשר כדי שאוסיף אותו.

אני מקווה שהרשימה תגדל, ותאפשר להראות שקהילת התוכנה החופשית אינה רק מספר אנשים בודדים (או "משוגעים לדבר"), אלא גם עסקים שמהם ניתן לקבל שירותים שונים בתשלום. תהייה בעניין עולה בעיקר כאשר מדברים עם גופים גדולים שלא יכולים להסתמך על מתנדבים וצריכים גורם עסקי כלשהו.

מהצד השני, אני מקווה שהבלטה של רשימה שכזאת תעזור לאותם נותני שירות שירשמו ע"י חשיפה ללקוחות פוטנציאליים ואולי גם לשיתופי פעולה בין נותני שירות שונים.

  1. 24/01/2010 ב- 8:24 pm

    אתה צריך להגדיר טוב יותר את המושג תכנה חופשית בהקשר הזה. אם הכוונה לכל נותן שירות לתכנה חופשית אז גם כל נותני השירות של דרופל מתאימים להגדרה, הרי דרופל היא תכנה חופשית.
    נשמע שאתה מתכוון בעיקר לתחום הלינוקס.

  2. 24/01/2010 ב- 8:28 pm

    אם הייתי מתכוון ללינוקס אז הייתי כותב. אתה מוזמן להציץ בעמוד ולראות שיש קישור לעמודים של החבר'ה של דרופל ושל וורדפרס. אני אשמח אם הם יעשו רישום כפול, אבל זאת החלטה שלהם.

    בדוגמאות שנתתי בעמוד יש גם שירותי הדרכה, שירותי VOIP וכו'.

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

