ראשי > Israeli Community > הרצאות של מועדון הלינוקס הירושלמי

הרצאות של מועדון הלינוקס הירושלמי

שמחתי לראות כי במייל של אגודת הסטונדטים באוניברסיטה העברית הוזכרה סדרת ההרצאות של מועדון הלינוקס הירושלמי שתתחיל ביום ראשון הקרוב בקמפוס גבעת רם. ניתן לראות קישור לפרסום באתר העמותה.

שתהיה סדרה מוצלחת וכל הכבוד למארגנים על השיתוף עם אגודת הסטודנטים.

:קטגוריותIsraeli Community תגיות:
  1. meijin
    18/12/2009 בשעה 2:56 pm

    אהלן.
    במייל שאני קיבלתי זה לא מוזכר. אולי כי אני שייך לע"כ?
    בכל מקרה, רק חבל שמדובר בפרסום רק בגבעת רם. אני פירסמתי איפה שאני יכול בע"כ, ואני מקווה שלפחות עוד מישהו שלומד איתי יגיע.

    כי לינוקס זה לא רק למדעים מדוייקים 🙂

    אסף.

  2. 18/12/2009 בשעה 5:43 pm

    צודק, אבל כנראה שמניחים שהסטודנטים עצלנים ולא יבואו מהר הצופים (:

  3. meijin
    18/12/2009 בשעה 8:09 pm

    ומעין כרם? 😛
    בכל מקרה, אם היתי יודע על זה יותר מיומיים לפני, היה אפשר לנסות לעצב איזה שהיא מודעה, להדפיס ולתלות.
    לקחים לפעם הבאה 🙂

    אסף.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

