ראשי > Hamakor, Israeli Community > פידים שבורים בפלאנט

פידים שבורים בפלאנט

במסגרת תחזוקת הפלאנט, אני מקבל מייל בכל פעם שתוכנת הפלאנט לא הצליחה לקרוא פיד (feed) של אחד מהחברים ברשימה. כאשר מדובר במשהו שנשבר מידי פעם אין לי בעיה, אבל אצל מספר אנשים הפידים נשברים לעיתים קרובות, מה שמציף אותי במיילים (הפלאנט מתעדכן כל חצי שעה). מדובר בעיקר באנשים שמחליטים לארח את הבלוגים שלהם על שרתים ביתיים.

שימוש בשירותים כמו feed burner יכול לשפר את המצב, ולחסוך לי את הצורך להוריד אנשים באופן זמני מהפלאנט ולחכות שהמצב יתוקן. כדי להתמודד עם העניין טוב יותר, אשמח לקבל מחברי הפלאנט מייל שיכיל את כתובת הדואר שלהם ליצירת קשר, כדי שבמקרה הצורך אוכל לשלוח להם מייל בלי להתברבר יותר מידי בחיפושים.

בנתיים, החזרתי מהקפאה את כל מי שהיו בעיות עם הפידים שלו בחודש האחרון, גם אם הוא לא עדכן אותי שהבעיה סודרה.

:קטגוריותHamakor, Israeli Community תגיות: ,
  1. 04/12/2009 בשעה 3:53 pm

    אני שמח לשמוע שמאז ששרפתי את הפיד של קטגורית ה"קוד פתוח" שלי אין יותר בעיות.

  2. 04/12/2009 בשעה 5:34 pm

    יאללה, אני לא סובל את פיד-ברנר וחבר מרעיו. הם נוטים לעוות את ההזנה בדרכים קלוקלות, ולתת קישורים מוטרפים משלהם למאמר שקשה לדעת מה הוא מקורו, ומאין הוא בא, וגם נוטים להביא אותך לקישור מוטרף ולא קנוני.

    אני מציע להימנע מהם ופשוט לשלם קצת כסף לשירות ווב (אני משלם 350 ש"ח לשנה על שלי ויש זולים יותר) ולהעלות את ה-XML של הרסס או האטום כמו שהוא לשם ולתת אליו קישור. פשוט, נוח, קל וכך נשארים בשליטה.

  3. 05/12/2009 בשעה 9:54 pm

    שלומי (ישראל) – אז אחרי ששרפת את הפיד, ושמחת שאין בעיות החלטת לעבור בלוג… אז במקום לשלוח לי הודעות שגיאה שיש בעיה למצוא את הפיד, זה מקריס את המערכת של הפלאנט. לפחות עד שעדכנתי ידנית את הכתובות והורדתי את הקטגוריה שכבר לא קיימת בבלוג החדש.

    בקיצור – לעדכן (:

  4. 05/12/2009 בשעה 11:27 pm

    אני מציע להימנע מהם ופשוט לשלם קצת כסף לשירות ווב

    הבעיה שהטכנולוגיה שאני משתמש בה (CppCMS) היא לא בדיוק יכולה לרוץ על מרבית שירותי ווב הקיימים. מבחינתי, אני חייב להחזיק VPS… (שאולי בקרוב אעבור אליו).

    **ליאור** יש לך אולי אופציה לקנפג את הפלאנט כדי שישלח "סיכום יומי" במקום לשלוח הודעה על כל כשלון… כי זה יכול להיות באמת בעייתי.

    לצערי, השרת שלי עובר תקופה בעייתית בגלל בעיות חומרה וכד. לפעמים יש בעיות עם no-ip עצמו כך שיש בעיות וכנראה לא אוכל להמנע מהם.

    לגבי feed-burner מה ששלומי אמר, מעדיף להמנע משירותים כאלה.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

