ראשי > Mozilla > תמיכה ב-Firefox ע"י ממשל זמין?

תמיכה ב-Firefox ע"י ממשל זמין?

בהודעת Twitter של israelgov, נכתב המסר הבא:

@tomer ממשל זמין מפתח תשתית אחידה לכל אתרי הממשלה, ובינתיים מנסה לקדם את נושא התאימות לפיירפוקס בכל אחד ואחד מהמשרדים

במקום לקדם את הנושא, יש לקבוע את התקן, ולהכניס אותו לדרישות בכל מרכז שיוצא. פתאום כבר לא צריך לרוץ אחרי תאימות, אלא ליצור את הדברים לפי התקן.

:קטגוריותMozilla תגיות: , ,
  1. 05/07/2009 בשעה 11:02 pm

    אני רואה שגם אתה שם לב לבעיות האלה.

    נראה לי אלו ניצנים לבעייה שרואים בעיקר משתמשים ב-Debian.
    הסיבה היא שאנחנו משתמשים בדפדפן שהוא זהה לחלוטין ל-firefox. רק מזדהה ברשת תחת השם Iceweasel.

    יש הרבה אתרים (אני נתקל בזה כל הזמן, למשל בדיסקונט ואתרי ממשלה). שמודיעים לנו שהאתר תומך רק באקספלורר ו-firefox (לרוב גרסאות שלא מופצות יותר).

    הדפדפן שלנו מתאים לגלישה באתר, אבל מזדהה כדפדפן אחר, וזה גורם לאתרים לחסום אותנו אוטומטית.

    ד"א נראה שהעניין חם בטווטיר, גם אני כתבתי את ההודעה הזו היום:

    guysoft
    @Israelgov, Your link gives: האתר מומלץ לצפייה ברזולוציית מסך של 1024 X 768 ובדפדפן מסוג Internet explorer . I am on Iceweasel/Firefox 😦

    (אגב, לא היו לי מספיק תווים לציין שאני כן ברזולוצייה הנכונה. מישהו חוסך בתנאים לוגים בממשלה, אולי חסר תקציב)

  2. 06/07/2009 בשעה 9:58 am

    אני מבין שמישהו תופס טרמפ על הדיון שלי איתם. לא משנה, תמשיכו, העיקר שאנחנו מוציאים את מערך הדוברות שלהם לפומבי לאזור שהרבה יותר קשה לו לתפקד.

    אני לא יודע אם זה קשור או לא, אבל הטוויטר של חדשות ערוץ 2 פלט לאחרונה את ההודעה הבאה:

    חדשות 2 באתר 'רשת' תומך בפיירפוקס וב-'מק' (ספארי 4 http://www.reshet.tv

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

