ראשי > Free Content, Free Software in Israel, Israeli Community > זימון לאוגוסט פינגווין 2009 ב-Facebook

זימון לאוגוסט פינגווין 2009 ב-Facebook

גם השנה החלטתי לנצל את Facebook כדי להביא את אוגוסט פינגווין לכמה שיותר אנשים ולכן יצרתי זימון לכנס. מטרת הזימון הוא להגיע לאנשים מחוץ לקהילה (כלומר ה-planet ו-linux-il), ואשמח אם תעבירו את הזימון הלאה לחברים (היי, למה שרק הרישיון שלנו יהיה ויראלי? (: )

כדי שלא יהיו אי הבנות, הזימון נועד לשתי מטרות:

  1. הפצת מידע על הכנס.
  2. הערכה גסה כמות אנשים שיגיעו (כן, ברור לי שזה לא מדד מדוייק).

אישור הגעה בזימון אינו מחייב אתכם בשום צורה שהיא (משהו ששאלו אותי כמה פעמים בשנה שעברה), אבל נשמח לראותכם בכל מקרה.

עדכון:

למי שלא רשום ל-Facebook אלה הפרטים שמופיעים בזימון:

Date: Friday, August 7, 2009
Time: 8:30am – 1:00pm
Location: אזור תל אביב (יעודכן בהמשך)

רישום דרך המייל שלי (ובבקשה לא בתגובות), הכתובת מופיעה בדף האודות.

  1. 25/05/2009 ב- 9:10 am

    אולי כדאי לעשות את הרישום מחוץ לפייסבוק, מאחר ואנשים רבים שרוצים לשמור על פרטיותם אינם משתמשים בפייסבוק או שמעדיפים לא לקשר אותו לקבוצות "מקצועיות".

    מה דעתך?

  2. 25/05/2009 ב- 1:02 pm

    הי תומר וליאור!

    שנה שעברה נשמעו טענות רבות על כך שהרישום היה רק דרך פייסבוק. אי לכך, השנה יצרתי מימוש של טופס הרשמה משלי (בפרל) ואין לי בעייה להתאים אותו לצרכים של הכנס הפעם. כך שלא תהיה בעייה להרים כזה דבר במידה שתהיה היענות מצד מארגני הכנס.

    בכבוד רב,

    שלומי פיש

  3. or
    25/05/2009 ב- 3:18 pm

    תומך בדבריו של תומר

    אני מעוניין להגיע לכנס, אבל ממש לא מעוניין להתחבר לפייסבוק בשביל זה.
    איך פותרים את העניין ?

  4. 25/05/2009 ב- 4:37 pm

    אני בטוח בא, אבל אני נטול פייסבוק. אז רק כדי שתספור +1 בהערכה הגסה 🙂

  5. 25/05/2009 ב- 8:03 pm

    גם אני לא משתמש בפייסבוק ( אתר סגור שדורש להירשם אליו בשביל לעשות בו משהו )
    זה לא הגיוני שמארגני הכנס ישתמשו בפלטפורמה קניינית שחובה להירשם אליה ולוותר על זכויות בכדי להירשם לכנס

  6. אדי
    25/05/2009 ב- 8:10 pm

    לא ברור לי דבר אחד – למה עושים את זה בשיא הקיץ?

  7. 25/05/2009 ב- 8:38 pm

    אדי – אם זה יהיה בדצמבר, זה כבר לא יוכל להיות "אוגוסט פינגווין". 🙂

  8. 25/05/2009 ב- 9:43 pm

    שלומי, תודה על ההצעה, אבל מי שרוצה "להירשם", מוזמן פשוט לשלוח לי מייל עם הפרטים שלו (מספיק שם וטלפון).

    היתרון של הזימון בפייסבוק הוא פשוט העובדה שהוא עובר בקלות בין הרבה אנשים, אבל כמו שכתבתי – זה לא משהו שאני בונה עליו כמדד מוחלט לכמה יבואו לכנס.

  9. 25/05/2009 ב- 10:57 pm

    ליאור, עכשיו שמתי לב, לא רשמת תאריך ושעה!
    למרות שידוע לכולם שזה השישי הראשון של אוגוסט (אולי גם אמרת את זה) אבל לא כתבת שהשנה זה יוצא ה 7.8, סתם נוח שהתאריך קופץ בראש… ככה לא קובעים שטויות בטעות…

  10. 26/05/2009 ב- 9:00 am

    ליאור. גם אני לא רשום לפייסבוק והייתי שמח לראות את הזימון הזה…
    בכל מקרה תרשום שניים ממני (אחי ואני באים), אני אשלח לך מייל.

  11. 26/05/2009 ב- 9:18 am

    דור, מאחר וקפלן מקבל הודעה במייל על תגובות כאן, אני מניח שבזה הרגע כבר הודעת על הגעתך, וגם עשית זאת במקום פומבי.

    אתה מוזמן להפיץ את דבר הכנס הלאה.

  12. 26/05/2009 ב- 10:41 am

    ליאור, אם כך, כדאי שההוראות האלו תופענה באתר של אוגוסט פינגווין במקום בולט כדי שאנשים ידעו כיצד להודיע לך שהם באים לכנס (במקום טופס ההרשמה שהצעתי). כתובת האמייל שלך לא מופיעה בשום מקום בדף זה. ראה HTML Hell ו-Email at the bottom of every page

  13. 27/05/2009 ב- 3:49 pm

    מסכים עם הטענות לעיל… צריך מנגנון רישום רשמי נוסף… לא ייתכן, במיוחד בקהילת התכנה החופשית שהרישום העיקרי יעבור דרך "ספר הפרצופים".

  14. 27/05/2009 ב- 7:14 pm

    אף אחד לא אמר שחייבים להרשם בשביל להגיע…

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

