ראשי > Free Content, Wikipedia > חשבון בויקיפדיה

חשבון בויקיפדיה

לקראת פרוייקט קטן שאני מתכנן, ובעקבות אקדמיית ויקיפדיה, החלטתי לפתוח חשבון בויקיפדיה. נראה לי שהייתי צריך לעשות זאת ממזמן…

בעודי מחפש הסברים על כתיבת ערכים (גם בשבילי וגם בשביל מישהי שביקשה ממני עזרה בנושא), מצאתי טעות בעמוד האודות של ויקיפדיה (מי שרוצה פרטים, מוזמן לגשת לדף השיחה של העמוד).בנתיים למדתי איך לעשות חתימה בזמן העריכה (שימושי בעיקר לדפי השיחה ולוחות מודעות).

עדכונים בהמשך.

:קטגוריותFree Content, Wikipedia תגיות:
  1. אורן
    09/05/2009 ב- 8:44 pm

    הייתי בטוח שראיתי בעבר עריכות שלך בויקיפדיה.. אולי יש שם מישהו עם שם דומה.

    בכל מקרה, תמיד התפלאתי שאין הרבה אנשים בחיתוך בין הקבוצות "foss-il" וויקיפדים ישראלים.

    תזהר לא להישאב לזה יותר מדי, אני נכוותי פעם 🙂

  2. 09/05/2009 ב- 11:59 pm

    הדבר העיקרי שאני עושה בוויקיפדיה זה לעדכן גירסאות לתוכנות חופשיות. אני חושב שאני נכלל בחיתוך. 🙂

    קפלן – ברוך הבא לוויקיפדיה. אני מניח שתגלה שזה אכן שואב אותך פנימה, גם אם תשתדל שזה לא יקרה. אתה מוזמן להרים לעצמך דף משתמש צנוע כדי שאנשים שם יוכלו לדעת עליך קצת יותר.

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

