ראשי > ISOC-IL, Openoffice.org > אתר מראה ישראלי ל-Openoffice.org

אתר מראה ישראלי ל-Openoffice.org

יצירתי הבוקר אתר מראה לפרוייקט אופן אופיס העולמי בכתובת http://mirror.isoc.org.il/pub/openoffice.org וזאת כדי להקל על הורדת התוכנה (100-150 מגה).

אתר המראה מכיל את עץ הפיתוח היציב (stable), שכולל את שתי הגרסאות הגדולות האחרונות (כרגע 2.4.2 ו-3.0.1). האתר מתעדכן פעם ביום, ויאפשר הורדה מהירה יותר של גרסה 3.1 לכשזאת תשוחרר.

דיווח על אתר המראה נשלח לפרוייקט, ואני מקווה שהוא יופיע בקרוב ברשימת אתר המראה.

בהזדמנות זאת, אני מזכיר כי קיים גם אתר מראה לגרסה העברית של אופן אופיס (מבית טק מערכות) בכתובת: http://mirror.isoc.org.il/pub/openoffice.org.il

  1. astupidog
    02/05/2009 ב- 12:22 pm

    אולי כדאי לשים גם (או במקום) את גירסת go-oo של openoffice ?

    כל הפצות הלינוקס הפופולריות מגיעות עם גירסת go-oo ולא עם openoffice.org

    http://en.wikipedia.org/wiki/Go-oo

  2. 02/05/2009 ב- 4:59 pm

    להערכתי, משתמשי חלונות משתמשים בגרסה הרשמית ולא בזאת של go-oo, ולכן אני לא רואה טעם לעשות לה אתר מראה.
    ומשתמשי לינוקס במילא מקבלים את הקבצים דרך ההפצה שלהם (שלרובן יש כבר אתר מראה בארץ).

  3. סימה
    09/09/2009 ב- 11:25 am

    עברתי מאופיס 2003 לאופן אופיס – יש מסמכים שכתבתי באופיס 2003 בתורכית וכרגע אני רואה את חלקם בג'יבריש – יש עדכון שאני צריכה להתקין? איך אני פותרת את הבעיה?
    תודה מראש
    סימה

  4. 10/09/2009 ב- 6:29 am

    אני מניח שתצטרכי לדאוג לפונט מתאים ואולי להגדרות שפה של אופן אופיס.

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

