ראשי > ISOC-IL, Israeli Community > דרושה עזרה בעדכון רשימות אתרי המראה

דרושה עזרה בעדכון רשימות אתרי המראה

אני זקוק למתנדב אחד או שניים שיעזרו לי בעדכון רשימות אתרי המראה ובעיקר מעקב אחרי אתרי המראה שאינם של המקור או איגוד האינטרנט (באלה אני יודע מה יש). חלק מהאתרים הוסיפו תכנים, חלקם הפסיקו לעדכן ויש גם כאלה שאינם פעילים יותר.

העזרה מתחלקת לשני חלקים – הראשונה היא בדיקה מה מופיע ברשימות ומה השתנה באתרים והשניה היא עדכון ה-HTML של עמודי המראה באתר המקור ואיגוד האינטרנט.

מתנדבים מוזמנים לפנות אלי במייל או להשאיר תגובה כאן.

תודה מראש.

:קטגוריותISOC-IL, Israeli Community תגיות:
  1. meijin
    29/03/2009 בשעה 9:49 pm

    אני אוכל לעזור, החל מפסח.

    אסף.

  2. 29/03/2009 בשעה 10:49 pm

    אני מבין שקראת את המייל שלי.🙂

    לדעתי עדיף ליצור קשר עם האחראי לכל שרת, ושהוא יודיע מה יושב על השרת. כבר שהראתי במייל האחרון שלי, גם כשרואים תיקייה כלשהי בשרת זה לא ממש מרמז אם בתוכה נמצא את מה שאנחנו מחפשים או שתהליך העדכון רץ באופן שוטף וסדיר.

  3. 29/03/2009 בשעה 11:46 pm

    לא נראה לי מסובך במיוחד ליצר סקריפט שיעשה את העבודה (אפילו אני יכול, ואני בין הירודים בנושא)

  4. 30/03/2009 בשעה 1:11 pm

    אני מתנדב!

  5. 30/03/2009 בשעה 5:55 pm

    זה כולל תמיכה ב-armel שאין במאגרים הישראלים של דביין?
    כי זה חסר לי ב-Nokia N810 שלי.. (יש לי שם דביין).

    גיא

  1. 23/08/2010 בשעה 11:27 pm

כתיבת תגובה

