ראשי > Uncategorized > Sumatra PDF

Sumatra PDF

אחותי התלוננה היום כי היא לא מצליחה לפתוח קבצי PDF, וש-IE קורס בזמן ניסיון להוריד את Adobe Acrobat Reader. נכנסתי לראות בעצמי, וראיתי שנפח ההורדה של התוכנה קפץ ל-40 מגה, וזה עוד אחרי שמורידים את התוספות. מה לעזאזל יש שם שדורש 40 מגה?

מסתדר שהדפדפן אכן עושה בעיות, ולא ממש היה לי או לה זמן להתעמק בזה. הפתרון? הורדה של Sumatra PDF, קורא PDF לחלונות ששוקל טיפה יותר ממגה. יעשה עבורכם את העבודה עם רוב המסמכים הנפוצים בפורמט PDF.

תהנו.

את העדפות שלי לגבי תוכנה חופשית על גבי windows אפשר לראות בפוסט:
Can everything except windows can be free software?

:קטגוריותUncategorized תגיות:
  1. HN
    19/03/2009 בשעה 11:08 am

    כחסיד קוד פתוח וכמי שנוהג להטיף לאחרים להשתמש בקוד פתוח, אני נתקל בבעיה בנושא קוראי PDF.
    אני משתמש בשוטף בקורא FOXIT בשוטף ובנייד בסומטרה.
    הבעיה היא שבזמן האחרון התחלתי לקבל מכל מיני גורמים מסמכים חתומים ושני הקוראים האלו לא יודעים להראות לי את פרטי החתימה… זה באג רציני.

  2. 19/03/2009 בשעה 2:08 pm

    הקריסות של IE נובעות מסיבה אחרת לחלוטין – יש לאדובי מנהג משונה של אריזת התוכנות במערכת התקנה מבוססת רשת (כלומר להוריד את התוכנה דרך רכיב הורדה משלהם), ולא ראיתי את זה עובד כראוי לא באינטרנט אקספלורר ולא בפיירפוקס. אתה קיבלת את הקישור להורדה המלאה מאחר והשרת לא מצא כנראה גירסה עם net installer שמתאימה למחשב שלך.

    אגב, אינטרנט אקספלורר? מה זה? למה אחותך משתמשת באינטרנט אקספלורר?

  3. 19/03/2009 בשעה 8:17 pm

    למה לא foxit? כי הוא לא חופשי?

    הבעיה היא של כל שאר קוראי הPDF חוץ מאקרובט היא עם עברית.
    לכן אני עדיין עם אקרובט על חלונות.

  4. Lior Kaplan
    19/03/2009 בשעה 10:45 pm

    לרוב המשפחה שלי יש קיבעון על חלונות, ולא רוצים לנסות דברים אחרים.
    זאת בעיקר בעיה שלהם…

    Foxit לא חופשי, ולכן אני מעדיף משהו אחר כל עוד אפשר. אבל הוא עדיין עדיף מבחינתי מלהוריד 40 מגה בשביל Acrobat Reader.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

