ראשי > Free Software in Business, Free Software in Israel > קוד פתוח לטלפוניה

קוד פתוח לטלפוניה

בהמשך למה שעידו כתב לגבי נורטל שפושטת את הרגל, קראתי כתבה של אבי וייס על חברת Xorcom הישראלית שמתעסקת בטכנולוגיות VOIP המבוססות על Asterisk. מהכרות שלי, החברה גם מבססת את מוצריה גם על דביאן ותורמת לא מעט חזרה לפרוייקטי התוכנה החופשית.

זה גם הזמן להזכיר לכולם שיש אתר המרכז את הקהילה הישראלית בנושא: http://www.asterisk.org.il

  1. 24/01/2009 בשעה 2:09 am

    אפשר לראות שמות של כמה מהאנשים מהקהילה שעובדים בxorcome ולראות את הקוד שלהם והשם שלהם מתנוסס לכל דורש, זו אחת הסיבות למשל שאני בחרתי לעבוד עם החברה הזו, גם האנשים שאני מאוד מעריך וגם זה שהם תורמים חזרה.

  2. 24/01/2009 בשעה 12:04 pm

    לאחרונה, קניתי מספר מחברת HOT דרך אתר DIDWW.COM המאפשר לקנות מספרים מקומיים בכל מדינה. המספר עולה לי 3$ לחודש. את המספר אני מנתב למחשב הנישא. לתוכנת EKIGA המופלאה 🙂 . ישנן מספר תוכנות דומות ומוצלחות למעוניינים.

    (אגב, מוקדניי השרות של חברת הוט לא הבינו מה זה voip ועל מה אני מדבר למרות שהם מוכרים טלפון כזה. לאחר מעברים רבים ביניהם וזמן המתנה לא קצר החלטתי לפנות לאינטרנט שפתר לי את הבעיה בדקות בודדות של חיפוש + רכישת מספר)

    ניסיתי למצוא בארץ חברות ASTERIX אשר ניתן לקנות דרכן מספר אך לא מצאתי 😦
    נראה שהייתי צריך לשאול אותך !

    למרות שאיכות השיחה די טובה…
    מעניין לדעת אם קיימת חברה ישראלית אשר אפשר להתחבר מה ASETRIX שלה ל EKIGA שלי באופן קצר יותר מהחיבור הנוכחי ?

    אשמח לשמוע על הצעות או המלצות 🙂

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

