ראשי > Israeli Community > הבלוג הורוד מכה שנית

הבלוג הורוד מכה שנית

קיבלתי היום בקשה להוסיף את ענבר לפלאנט, אך כשנכנסתי לבלוג חשכו עיני – כולו בורוד! חשבתי שרק הפאקצה היא כזאת, אבל מסתבר שזה מתפשט (;

בכל מקרה, קבלו לפלאנט את החברה הרביעית מהמין הנשי (אחרי שוש, מיטל ויעל):

בבלוג הזה אני אסקור את התלאות שהיו בדרך וועד איפה שאני היום. וכמובן אני אגע בעד כל מיני דברים שמעניינים אותי ואולי גם אותכם.

התחלתי את דרכי בתחום האולטרא ניידים בפורום אובונטו ישראל, ויזמתי את פתיחתו של פורום אולטרא ניידים שם, אבל אני החלטתי שאני רוצה משהו שהוא יותר שלי ואישי. וכך נולד הבלוג הזה.

אז ענבר, שיהיה בהצלחה (:

:קטגוריותIsraeli Community
  1. 24/01/2009 ב- 2:19 am

    במקרה מישהו שאל אותי לא מזמן לגבי הפלאנט, ואז שמתי לב שלא מצויינת בו שום דרך ליצירת קשר, או אפילו מידע כלשהו לגבי התוכן המופיע בו (רצוי, למשל, שיפורט במדוייק לאיזה תכנים הוא מיועד, כמו גם דרכי התקשרות עם צוות הניהול).

    כמו־כן, אני ממליץ להרים "בלוג של הפלאנט", שירכז את כל הפוסטים לגבי ניהול הפלאנט.

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

