העדפות שלי

אילן ביקש, אז הנה העדפות שלי:

  • הפצה: דביאן (בבית), RHEL בעבודה (לא החלטה שלי… (; )
  • סביבת עבודה: Gnome
  • מעבד תמלילים: אופן אופיס
  • נגן מוזיקה: שומע רדיו …
  • נגן וידאו: vlc
  • שפת תכנות: לא אוהב תכנות (מסתפק ב-SHELL ו-PHP)
  • IDE לשפת התכנות: vi
  • שפה נוספת שהייתי שמח להכיר (לעומק): ע"ע שפות תכנות.
  • מה הייתי לומד (לו היה לי זמן): Latex
  • משחקים אהובים: משחק רק עם שרתים (עדיף שרתי ייצור)
  • דוא"ל: Tunderbird או gmail בתור ממשק web.
  • דפדפן: firefox
  • תוכנת גיבוי: מה זה ומי צריך את זה?
  • חלוקה למחיצות: fdisk
  • לקוח FTP: מעדיף scp אבל filezilla עובד יופי.
  1. 02/01/2009 ב- 12:32 pm

    מה זאת אומרת מי צריך גיבוי? הלך ה- HD אז אתה מתקין הכל מחדש?

  2. Lior Kaplan
    02/01/2009 ב- 12:43 pm

    אני כבר חצי שנה מתכנן להתקין את דביאן מחדש (אני עם אותה התקנה כבר 4.5 שנים), אבל עסוק בדברים אחרים. הדברים היחידים שאני מגבה זה דברים כמו מפתחות ה-gpg/ssh שלי, המיילים של thunderbird, נתוני ה-gnucach ועוד כל מיני קבצים בספרית הבית שלי שחשובים לי.

    אין מה לגבות דברים שבמילא מגיעים מחבילות של דביאן…

  3. 02/01/2009 ב- 6:39 pm

    טוב, אז במצב הזה באמת שאין טעם לגבות את מערכת ההפעלה. אבל אצלי מותקנים די הרבה אפליקציות (כמו מדיה סנטר שלא פשוט להתקין). כמובן שניתן להתקין הכל מ- 0, אבל זה יקח שעות (ואפילו יותר מיום אחד כדי להחזיר את המצב לקדמותו). כשיש לך image של המחיצה תוך מספר דקות (נניח חצי שעה) אתה משחזר את מערכת ההפעלה.

  4. Lior Kaplan
    03/01/2009 ב- 6:47 pm

    איזה צפוי שיום אחרי שאני כותב שאני בקושי עושה גיבויים – ה-HD מחליט להוציא הודעות שגיאה ולהפסיק לעבוד…

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

