ראשי > Israeli Community, Openoffice.org > איזה כיף לקום בבוקר

איזה כיף לקום בבוקר

איזה כיף לקום בבוקר, ללבוש חולצה עם לוגו של פרוייקט תוכנה חופשית וללכת לפגישת ייעוץ בנושא. הלוואי והייתי יכול לעשות זאת כל יום.

בשבוע שעבר והשבוע עשיתי פגישות בנושא אופן אופיס כדי לראות איפה דברים עומדים במספר מקומות. לקראת חידוש הפעילות של טק מערכות, אני מנסה לראות איך מחברים מספר גופים שמתעסקים באופן אופיס (פיתוח, הטמעה וכו') כדי ליצור תיאום ושיתוף פעולה בין כולם. בנוסף, אני גם מנסה לראות איך הקהילה יכולה להשתלב בהתליכים השונים, כמו גם לוודא שכל מיני פיתוחים נתרמים בחזרה לקהילת התוכנה החופשית (בין אם מדובר בקוד, בידע או כל דבר אחר).

כבר מהשיחות הנוכחיות, אני רואה שיש מקום לגוף שיתעסק בצד הטכני של הטמעת אופן אופיס בארגונים מסחריים (אלפי משתמשים). אם יש מישהו שמוכן לקפוץ למים – אשמח לשמוע על כך.

אני מקווה שבימים הקרובים אוכל לפרט קצת יותר על מה שאני עושה בתחום (כולל עם מי נפגשתי ומה היה בפגישות). כרגע אני מחכה לתיאום עם הגורמים השונים כדי לראות מה אפשר לפרסם בלי לחשוף מידע פרטי של הגופים.

:קטגוריותIsraeli Community, Openoffice.org תגיות:
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

