ראשי > Israeli Community > למה להסתפק בחמישה בלוגים ?

למה להסתפק בחמישה בלוגים ?

מי שרוצה לציין את Blog Day 2008 שחל אתמול, מוזמן לכתוב אצלו בבלוג על חמישה בלוגים של אחרים שהוא אוהב לקרוא.

בתקופה האחרונה אני בקושי קורא בלוגים של אנשים ספציפיים, אלא קורא אתרי Planet של פרוייקטים שמענינים אותי, כך אני יכול להתעדכן בנעשה אצל הרבה אנשים בקלות. הפלאנט של הקהילה בארץ הוא היחידי שני קורא כל יום כחלק מבדיקת הדואר הרגילה שלי (גם כשאני עסוק). פלאנטים אחרים אני קורא לפי הזמן הפנוי… (דביאן, אופן אופיס, מוזילה).

:קטגוריותIsraeli Community
  1. 01/09/2008 בשעה 9:51 am

    בדיוק מה שאני עשיתי שנה שעברה.😉

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

