ראשי > Israeli Community > יש בעיה באינטרנט שלך

יש בעיה באינטרנט שלך

ניסיתי היום לעשות מספר פעולות באתר סלקום כגון צפיה בפירוט השיחות שלי או לקבל הטבה שהם מציעים. שתי הפעולות הובילו אותי לעמודי שגיאה שטוענים שיש בעיה בכתובת האתר (כנראה דף 404 מותאם אישית).

התקשרתי למוקד שלהם כדי לברר את העניין ולאחר כמה ניסויים ובירורים עם המומחים של החברה, התבקשתי לספק את הסיסמה שלי כדי שהתומכת תנסה לעשות את הפעולות בעצמה. הפלא ופלא ואצלה הכל עובד. בירור קצר העלה כי היא משתמש ב-Internet Expolorer בזמן שאני משתמש ב-Firefox.

אני חייב לציין שסה"כ האתר שלהם עובד בסדר גמור עם Firefox אבל עצבן אותי שבשני קטעים שונים האתר אינו תומך בדפדפן ושולח אותו לכתובות לא ברורות (להערכתי זה בעיה ב-JS שיוצר את ה-URL שאליו אני מופנה). יותר הפריע לי שהבעיה מתוארת בתמיכה הטכנית כבעיה באינטרנט שלי, בלי שום הבנה כי אם היתה בעיה בחיבור אינטרנט, לא הייתי מגיע לאתר. קצת עצוב שלאנשים שאמורים לתמוך בנושא אין הבנה בסיסית איך דברים עובדים.

חזרה ל-Firefox. ביקשתי מהתומכת להעביר למומחים של החברה את המסר שיש להם בעיות בתמיכה בדפדפן שלי ושאני מבקש שיבדקו את זה. אנסה לבדוק אם יש שינוי בעוד כמה שבועות, ואולי גם להרים איזה קול צעקה קצת יותר חזק ורשמי.

:קטגוריותIsraeli Community תגיות:
  1. 01/09/2008 בשעה 4:39 pm

    וזה מפתיע אותך כי ?

  2. דורון
    01/09/2008 בשעה 5:42 pm

    נו תראו מה זה …
    הכתירו את האינטרנט כ"אינטרנט שלך" .. ולך יש תלונות ..
    אם היו נותנים לי ככה בקלות את האינטרנט .. תהיה בטוח שלא תשמע ממני שום דבר מלבד צעקות שמחה .

    היא התכוונה שכל האינטרנט שלך .. או שרק חלק ממנו הוא שלך ?

    – דורון

  3. Lior Kaplan
    01/09/2008 בשעה 5:56 pm

    החלק שלי הוא החלק המקולקל… (:

  4. 01/09/2008 בשעה 6:03 pm

    לקוחות סלקום בעלי "אינטרנט מקולקל": התקשרו לתמיכה על כל בעיה. זה על חשבונם. אם האתר שלהם לא מאפשר לכם לשנות סיסמה או שאר פעולות, בקשו מהתומכים לעשות את הפעולות בשבילכם.

    אולי זה ימחיש לבעלי האתר את האינטרס המשותף שיש כאן.

  5. ליאור ד.
    01/09/2008 בשעה 8:01 pm

    לדעתי, החלק הבעייתי באמת הוא שהיא ביקשה את הסיסמה שלך. ושנתת לה.

  6. 01/09/2008 בשעה 10:40 pm

    כל עוד "האינטרנט שלך מקולקל" לא עולה לכם כסף אלא רק מקשה לכם על החיים, זה בסדר. באתר של אורנג' אפשר לשלוח הודעות SMS בחינם, אלא שבעקבות "האינטרנט שלך מקולקל" הם גם יחייבו אתכם על משלוח ההודעות.

    העברתי את המידע לאנשים בתקשורת, והם בדקו את הנושא בעצמם ואישרו שזה מעניין, אלא שקשה להוכיח את החיובים…

    אודה לך אם תכתב גם אותנו על עדכונים והתפתחויות בנושא.

  7. Lior Kaplan
    01/09/2008 בשעה 10:48 pm

    ליאור – מסכים איתך לגבי הסיסמה, אבל לפחות אני יודע שזאת נציגה שלהם ולא סתם מישהי…

  8. 16/09/2011 בשעה 1:25 am

    חזק אינטרנט מקולקל – מתאים להם

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

