ראשי > Israeli Community > האם צריך תיעוד על Apache בעברית

האם צריך תיעוד על Apache בעברית

התבקשתי בעבודה לכתוב תיעוד כללי על Apache והתחלתי לתהות אם יש צורך לפרסם את החומר גם באינטרנט. כאשר מדובר רוב הזמן בחומר פשוט שניתן ללימוד עצמי תוך זמן קצר, אבל עדיין מדריך טוב יכול לחסוך הרבה כאבי ראש.

מטרת הפוסט היא לברר אם יש ביקוש לפרסום החומר… מוזמן להשאיר תגובות אם ברצונכם שאני אכתוב/אפרסם כזה מדריך.

:קטגוריותIsraeli Community תגיות:
  1. 19/08/2008 בשעה 11:37 pm

    ברור שיש ביקוש. אפילו אם זה רק כדי למשוך את תשומת ליבם של מחפשים פוטנציאלים.

  2. נדב
    20/08/2008 בשעה 3:01 am

    תיעוד בעברית של Apache יכול מאוד להקל על אנשים, ולגרום להם להבין יותר טוב.
    אם יהיה לזה מספיק פירסום זה יעלה את הרמה של התחום הזה בארץ

  3. 20/08/2008 בשעה 4:20 am

    קל להתבלבל ולחשוב על בועת קהילת הקוד הפתוח בארץ, אבל צריך לזכור שבתעשייה אפאצ'י מככב גם כן, ושם לחלק מהאנשים יותר קשה להתמודד עם זה. אני מדבר מהיכרות, ולא סתם מפריח השערות. מדריך פשוט בעברית יעזור להם מאוד.

  4. 20/08/2008 בשעה 10:43 am

    כמובן, אני ממש בעד.

    למרותש האנגלית שלי דיי טובה, עדיין קריאה בעברית הרבה יותר מהירה קלה ויעילה.

    ואני מניח שאני לא היחיד.

  5. 20/08/2008 בשעה 2:48 pm

    מי שעובד בתחום ה-IT ולא יודע לקרא אנגלית ברמה הזאת שהוא צריך מדריך בעברית ל-apache אין לו מקום בתחום.

    הרי כל המידע הטוב הוא באנגלית. במיקרה היקצוני זה יגרום למפגרים שקראו מאמר בעברית ולא יודעים להתמודד עם אנגלית והם לא יודעים להתמודד עם בעיות אמיתיות בתחום.

  6. 21/08/2008 בשעה 1:27 pm

    בכל תחום שבו קיימת קהילת מפתחים גדולה, יוצא לאור תיעוד בעברית, כך שביקוש לעברית יש , השאלה אולי כמה מאיתנו משתמשים באפאצי'.

    אני אישית כאחד שלא מכיר שרתים, חיפשתי תיעוד איך לפתוח התקנת
    WAMP או XAMP לאינטרנט ולא מצאתי משהו ממש נוח בעברית או באנגלית, מין מדריך
    up and running כזה

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

