ראשי > Israeli Community > רשימת משתתפים בפוטו רצח 2008

רשימת משתתפים בפוטו רצח 2008

השנה צולמו 75 גברים, נשים וטף ע"י מיטל ודנית. 3 אנשים יותר מאשר בשנה שעברה… (:

מאחר והתמונות של הפוטו רצח אינן זמינות, לפחות אפרסם את רשימת המשתתפים וקישור לתמונות הקיימות במאגר הפוטו רצח. אני מקווה שבארועים הבאים של קהילת התוכנה החופשית או להשלים את החסר.

עירא אברמוב, אורי עידן, אור דבורי, שלומי פיש, אורון פלד, שחר טמיר, אמיר שבט, מרק, חן לוי, נדב ויניק, שלומי לובטון, קובי זמיר, עומר שכטר, זוהר בובר, אילן שביט, גיא דפני, דורון אופק, שלי גוהרארון, דותן מזור, גיל לפיד, דרור לוין, לימור בר יוסף, מאיר קריחלי, שי ברגר, אלמוג פרידמן, ארז גבע, ניר שאול, יוסי תגורי, בועז גרשוביץ, גיא אושר, מני ליבנה, צחי אשר, יעל טלמור, רם מתיתיהו, שושנה פורבס, עמיחי רוטמן, שגיב ברהום, צפריר כהן, נתי כהן צמח, אייל טייטלר, שני גוליס, אהוד קינן, רונן אברבנל, שחר מזרחי, איתן שפר, אלון פאר, ארתיום טונקיך, אופיר לובטון, אורן ברנע, יעל פסח, אליס תמנת, תומר לובטון, ירון גולן, אדי אהרונוביץ, גיא שפר, רם-אוi אגמון, גל גור אריה, אודי אורון, שי שריד, עידן מיארה, אוהד לוצקי, Jabka, ערן הרץ, מיכאל מאיר, בועז גולדשטיין, שלומי ישראל, זוהר בבין, עודד רזניק, עמרי באונר, יואב, שי אוחיון, גליה, ניב לילאן, תום ביגלאייזן ואחרון חביב – איזי גולדברג.

לאחר שיצרתי את כל הקישורים, גיליתי שרק שליש מהאנשים השתתפו גם בפוטו רצח של שנה עברה, כך שאני שמח לראות שהשנה הגיעו הרבה אנשים חדשים לכנס בכלל ולפוטו רצח בפרט.

נ.ב.

אני מזכיר שפוטו רצח אפשר לעשות בכל אירוע של הקהילה… מוזמנים לייזום כאלה בעצמכם.

  1. 16/08/2008 ב- 7:26 pm

    ליאור נשמה, זה דותן, ולא דותר 🙂

    שבוע טוב!

  2. Lior Kaplan
    16/08/2008 ב- 8:12 pm

    מה? אני לא יודע על מה אתה מדבר (;

    נ.ב.
    אם יש טעויות הקלדה נוספות בשמות של אחרים – אל תתביישו לתקן.

  3. 16/08/2008 ב- 8:20 pm

    שכחת את error0327

  4. 16/08/2008 ב- 9:40 pm

    ליאור שלום
    יש עוד כמה טעויות: רם-און אגמון וארתיום טונקיך

  5. Lior Kaplan
    16/08/2008 ב- 10:04 pm

    תודה. תוקן.

  6. 17/08/2008 ב- 12:49 am

    אוף… אבל אני לא אהבתי את התמונה שלי מלפני שנה :(.
    כל תקוותי היו על התמונה האחרונה! למה! למה העולם כל כך אכזר! עוד שנה שלמה עם תמונה שאני לא אוהב! למה?!

    טוב… נראה לי שהגזמתי קצת…:)

  7. 17/08/2008 ב- 5:18 am

    למה אתה לא משתמש במה שאני צילמתי? הכל ברשת, ותחת רשיון CC..

  8. Lior Kaplan
    17/08/2008 ב- 8:22 am

    דבר ראשון צריך להזכיר שהתמונות בפליקר (של עירא ואחרים) נמצאות בכתובת: http://www.flickr.com/photos/tags/augustpenguin2008

    עירא – שתי סיבות:
    1. התמונות שלך טובות מידי בשביל פוטו רצח (;
    2. זה הרבה עבודה להתחיל לחפש אנשים, ואני לא ממש מכיר את כולם בשם כדי לזהות אותם.

  9. דורון
    17/08/2008 ב- 9:20 am

    אין לך מושג כמה אני שמח שהפוטו רצח הלך ..
    לא מספיק שחצי עולם מכיר את השם שלי עכשיו הם גם יכירו את הפרצוף שלי ..
    עד היום התחמקתי מזה באופן די עקבי (לפחות מפוטו רצח ישיר ) רק שהשנה שלחת 2 בחורות שידעו לדבוק במשימה ולא לוותר ..
    למזלי – נעלמו להן התמונות ..

    🙂

    – דורון

  10. 17/08/2008 ב- 9:41 am

    אז עכשיו אנחנו יודעים מי באמת אשם

  11. דורון
    17/08/2008 ב- 11:20 am

    אני אשם .. !
    אופציה 1 : עשיתי עיניים למיטל ודנית על מנת שימחקו את התמונות .
    (לא בטוח שזה עבד .. )
    אופציה 2 : שילמתי להן כדי שימחקו את התמונות ..
    (לא בטוח שזה עבד ) .

    🙂

    בכל מקרה – אפשר להאשים אותי .

    – דורון
    * כמובן הדברים נכתבו בבדיחות הדעת .

  12. 17/08/2008 ב- 11:48 am

    הייתי מעדיף שהתמונות של שנה שעברה יעלמו – לפחות במקרה שלי
    🙂

  13. 17/08/2008 ב- 9:03 pm

    דורון – בהתחשב בעובדה ששתינו חיילות ש"מרוויחות" קרוב לשקל לשעה – כסף יכול לעבוד עלינו 😉

  14. 02/01/2011 ב- 1:32 am

    למה רצחתם גם את מאגר התמונות הקיים ב־hamakor.org.il? במילים אחרות, התמונות זמינות איפשהו? (ולא, פייסבוק ופליקר הם לא המקום האידיאלי לאחסון תמונות של הקהילה)

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

