ראשי > Israeli Community > כמה אנשים יגיעו השנה לאוגוסט פינגווין ?

כמה אנשים יגיעו השנה לאוגוסט פינגווין ?

חד הדברים שקשה לעשות בתור מארגן כנס זה להעריך כמה אנשים יגיעו. כנסים קודמים היו באזור ה-200 איש. השנה, בעיצת מיטל, נפתח ארוע ב-Facebook כדי להזכיר לאנשים את הכנס וכדי לקבל הערכה לגבי כמה אנשים יגיעו. כרגע ישנם 100 אנשים שאישרו השתתפות.

דרך הזימון גם הגענו ללא מעט אנשים מחוץ לקהילה הרגילה, ואני רואה הרבה אנשים מחברות מחשוב שונות ומחברות הקשורות לעולם האינטרנט. בהחלט יהיה מעניין לראות איך אנשים מעולם השימוש בלינוקס בצד העסקי ישתלב בכנס שמיועד בראש ובראשונה לקהילה.

עבורי זה אומר שיש תקווה לשבור שיאים ולהגיע לכנס של 300 איש. כמובן שיכול להיות שאתבדה לחלוטין, אבל לקוות מותר. הערכה השמרנית אומרת כרגע בין 200-250 איש, ולדעתי נוכל לעבור את זה בקלות.

נתראה בכנס…

  1. שניר ד
    29/07/2008 בשעה 9:55 pm

    אתה יכול להיות גם סמוך ובטוח שיגיעו לרוב אנשים רציניים ואנשים בולטים בתחום הקוד הפתוח. וזה בגלל שהבטחתם שהשנה יהיה צילומי וידאו של כל ההרצאות, מה שגורם להרבה אנשים לוותר על ההגעה… לפחות ככה אני רואה את זה.

  2. 30/07/2008 בשעה 12:14 am

    אומנם אני לא בפייס בוק, אבל אלא אם יהיה משהו מיוחד, אתה תראה אותי שם

  3. 30/07/2008 בשעה 1:59 am

    פעם הבאה תדאגו שזה לא יתנגש בכנסים אחרים.

  4. 30/07/2008 בשעה 8:13 am

    אני לא מבין למה רק פתחו אירוע בפייסבוק ולא שמו טופס נורמלי כמו בשנים קודמות.
    עם כל הפליאה, יש עוד רבים שאינם משתמשי האתר הספציפי הזה.

  5. Lior Kaplan
    30/07/2008 בשעה 8:52 am

    שניר – אני לא בטוח שאתה צודק. זה נותן פתרון למי שלא יכול להגיע, אבל עדיין לא מהווה תחליף לפגישה פנים מול פנים עם האנשים השונים.

    תומר – בעיה שלך. תדאג שאנשי מוזילה יהיו מתואמים איתנו (;

    עידו – נתראה בכנס…

    רם – כי זה היה הפתרון הכי קל. זה בכוונה לא רשמי, כי פשוט אין צורך ברישום פורמלי לכנס.

  6. אורן
    30/07/2008 בשעה 1:08 pm

    גם אני מתכוון להגיע ולא דיווחתי על זה בפייסבוק.
    לכמה אנשים יש מקום? אם יגיעו 500 איש?

  7. דורון
    30/07/2008 בשעה 3:04 pm

    ליאור ..
    להנמיך צפיות לא להעלות אותם ! .
    תשכנע את כולם ש 100 זה מספר מצויין של מגיעים (יש מיתון, תומר בחו"ל, מצלמים את ההרצאות אז אנשים מעדיפים לשבת בבית במזגן ולצפות בהם, כועסים על מייקרוסופט וכו' ) .

    אחרי שתשכנע את כולם שהשאיפה היא ל 100 – כל אדם מעל ה 100 ייחשב לסיפור הצלחה של הכנס !
    (השיטה באדיבות ZZZ שלימד אותי חישובי הצלחה של כנסים ) .

    – דורון

  8. Lior Kaplan
    30/07/2008 בשעה 5:29 pm

    אורן – לא בדקנו מה הקיבולת המקסימלית של האולמות, אך מאחר ובשנה שעברה היו 200+ אנשים באולם אחד, והשנה יש לנו שני אולמות לרוב הכנס – מצבנו טוב.

    דורון – הנמחת ציפיות היא לא השיטה שלי. אני מעדיף לשאוף גבוה ומקסימום להתאכזב קצת. כמובן שצריכים להיות ריאלים ולכן אני מפרט על סמך מה אני עושה את הערכה…

  9. תומרית
    31/07/2008 בשעה 10:21 pm

    אולי גם אני והתינוק נגיע.
    לא ידעתי שצריך לאשר השתתפות

  1. 26/05/2009 בשעה 9:22 pm

כתיבת תגובה

