ראשי > Israeli Community > אוגוסט פינגווין קרב ובא

אוגוסט פינגווין קרב ובא

עוד שבוע יתחיל הכנס… ואני חייב לציין שלמרות שארגון נעשה בלחץ וע"י אנשים עסוקים הוא נראה מצויין!. אני דווקא מרוצה מהחלוקה למסלולים ומהעבודה שאני רואה פוסטים של אנשים שמצטערים שהם לא יכולים להגיע לכל ההרצאות. זה אומר שהצלחנו להרים כנס עם תכנים מעניינים את האנשים ויש ביקוש.

מזכיר לי (בקנה מידה קטן יותר) את החישוב שאני עושה ב-FOSDEM כדי להספיק כמה שיותר הרצאות. עדיין לא הגענו לכנס של כמה ימים, וגם להרים כנס בסופ"ש בארץ זה בעיה, אבל תנו לי להנות מהרהור בהשוואה הזאת (:

ביקוש גם קיים מצד המרצים והצעות להרצאות נוספות ממשיכות להגיע כל הזמן. חבל שאנשים נזכרים ברגע האחרון, אך מצד שני מדהים לראות כמה זימון ב-Facebook יכול לקדם אירוע. בעיקר כי הוא הגיע ליותר מ-350 איש, וגם כי הוא מאפשר לי להעריך את כמות המשתתפים. יש אישור של 71 איש לזימון. אני מעריך שיהיו 200-250 איש בכנס עצמו.

למסיבת מפתחות ההצפנה נרשמו השנה כמה אנשים שאני לא מכיר, אך עדיין לא שלחו מפתח – זאת תזכורת לכולם להירשם לארוע וגם לשלוח לשי את המפתח שלהם. הוראות בנושא זמינות כאן.

לגבי החסות של מיקרוסופט – כן, התלבטנו לגבי זה בפגישה של המארגנים אבל החלטנו ללכת על זה ממספר סיבות. העיקרית היא שאנחנו לא שונאים אותם (גם אם כן מתנגדים לחלק מדרכי הפעולה שלהם). סיבות נוספות הן שהם אכן הולכים לדבר על קוד פתוח ושהכסף שלהם טוב בדיוק כמו כל נותן חסות אחר. ובנוסף, זה יחסי ציבור לא רעים (גם לנו וגם להם).

בנוסף לרשימה ששחר כתב לגבי דברים שחסרים לכנס, גיא מנסה לארגן לנו ציוד הקלטה להרצאות. כרגע חסר מישהו או שניים שיעזרו בצילום וגם צריך מיקרופון אלחוטי אחד. כל עזרה תתקבל בברכה.

בנוסף, אני זמין (כרגיל) לכל שאלה ועניין בפלאפון 052-2235911…

  1. אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

