ראשי > Mozilla > שועל האש גרסה 3

שועל האש גרסה 3

עבר שבוע מאז השדרוג שלי לגרסה 3 של שועל האש. בשלב זה נרשמת אצלי חוסר התלהבות מהגרסה החדשה ואף געגועים לגרסה הקודמת.

למרות שאני יודע שיש המון שיפורי בדפדפן גם בהיבטי יכולות וגם מאחורי הקלעים, אני לא מרגיש את רובן, ולמעט אחד שזיהיתי שאכן חוסכת לי זמן, אני לא מרגיש שינוי לטובה בשימוש היום יומי. להרגשתי הדפדפן מגיב לאט יותר, כתיבת כתובת גוררת חיפוש נוסף ב-DB פנימי מה שבהרבה פעמים מיותר (לפחות כרגע כאשר פרופיל הגלישה שלי דיי קבוע).

כמו כן, לוקח לדפדפן יותר זמן להיטען, כך שכרגע אני מרגיש ששכרי יצא בהפסדי.

יכול להיות שהדברים שכתבתי רלוונטי בעיקר לפרופיל הגלישה שלי, שכרגע מסתכם במספר אתרים קבועים (בעקבות חוסר זמן), אבל אשמח לשמוע איך אחרים מרגישים. בכל מקרה, היה לי חשוב לצעוק "המלך הוא עירום" ולא סתם להשאיר את דעתי לעצמי. רק חשוב לציין שעדיין מדובר במלך (;

:קטגוריותMozilla תגיות: ,
  1. 02/07/2008 ב- 10:16 pm

    אולי תעבור למקסטון?

    (יש לי Avant על לינוקס. שניהם נראים גרועים יותר מהצרות שלי)

  2. HN
    02/07/2008 ב- 10:56 pm

    המממ….
    דווקא למי שגולש למספר אתרים קבועים יש פטנט קטן ונחמד בגרסא 3, הלחצן הקטן הזה:

    הוא מחזיק רשימה של האתרים הכי נצפים על ידי המשתמש וקל מאד לגשת אליהם משם.

    לגבי טעינה איטית – כדאי שתבדוק את הנתונים שלך, אצלי הוא נטען הרבה יותר מהר מהקודם, ובערך עם אותם תוספים.

  3. 03/07/2008 ב- 12:04 am

    ליאור, לא נעים לי להגיד אבל אני מסכים איתך. אני אוהב את כל השיפורים בממשק, אבל ההרגשה שאני מקבל היא שהשועל סוחב איתו שק מלא באבנים כבדות. ניסיתי את השועל גם על המחשב של בת הזוג שלי עם ווינדווז, ושם לא הרגשתי שום בעיה. למעו האמת שם החוויה היתה חיובית ביותר. רק על לינוקס הוא לא סוחב.

    תגובה זו נכתבה בעזרת Epiphany

  4. 03/07/2008 ב- 12:45 am

    חזי: כבה את הפלאש ותראה שיפור מדהים במהירות.

  5. 03/07/2008 ב- 4:35 pm

    תומר, תודה על העזרה, אבל אני לא רואה שינוי. וגם אם זה היה העניין – איך אפשר לגלוש היום ללא פלאש? (ואני אומר את זה בצער רב).

    אולי כדאי שאני אפרט קצת יותר על הבעיות בהן אני נתקל:
    הגלילה באתרים רבים איטית להחריד (ביחוד ב-gmail וב-twitter).
    חלון ה-Organize Bookmarks מגיב לאט מאד לכל פעולה.
    הרבה פעמים השועל קופא – החלון שלו עובר לשחור לבן למשך חצי דקה או יותר, ורק לאחר מכן מבצע את הפעולה שניסיתי.

    עוד עניין – לא ברור לי למה השועל משתלט על 150 מגה זיכרון לאחר דקות קצרות של גלישה. לעיתים קרובות הוא מגיע גם ל-200, וראיתי פעם אחת שבה התקרב מאד ל-300 מגה. אף ישום אחר (כולל אופן אופיס הכבד) לא לוקח לעצמו יותר מעשרות בודדות של מגה. יכול להיות שעל מחשב חדש יחסית זה לא בעיה, אבל על מחשב ישן עם 512 מגה זה מכביד.

    כמו שכבר אמרתי, על מערכת הפעלה מיקרוסופטית התחושה של בשועל שונה לגמרי.

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

