ראשי > Israeli Community > אוגוסט פינגווין – עדכון מצב

אוגוסט פינגווין – עדכון מצב

מאז הפוסט לפני שבועיים על אוגוסט פינגווין, התקדמו מספר דברים. לצערי לא מספיק כמו שהייתי רוצה, אבל הרוב נובע ממגבלת זמן שלי.

הרצאות: נראה שגוגל לא יעבירו הרצאה על Android, אבל ריקי דרורי מגוגל ישראל מנסה לברר אם יש נושא אחר שמישהו מהסניף בארץ יכול להעביר. מקווה שתהיה תשובה בקרוב. נראה שמיכאל שילו לא יוכל להעביר את ההרצאה בנושא OpenMoko ודורון אופק יחליף אותו. בנוסף, יש מספר אנשים שהתנדבו להעביר הרצאות. אני מקווה ליצור קשר עם כולם בימים הקרובים כדי לסגור סופית מי מדבר על מה.

לוגואים: שלומי ישראל העלה לפורומים של whatsup דוגמאות ללוגו של הכנס. נשמח לתגובות, רעיונות והצעות לשיפור. אני רוצה לסגור בשבועיים הקרובים את נושא הלוגואים כדי להרים את האתר של הכנס ולהתחיל לתכנן את החולצות שעוד צריך להדפיס.

נותני חסות: אחד הדברים שיותר מדאיגים אותי. אשמח אם תפנו לכל מי שנראה לכם כנותן חסות פוטנציאלי ותברר אם הוא רוצה. אם יש על מה לדבר (כולל סכומים) – תעבירו לי פרטים ואני אמשיך לעבוד מולם.

מתנדבים: מספר אנשים התנדבו לעזור ביום הכנס עצמו (תודה!), אני עדיין מחפש אנשים שיעזרו בארגון משחק הרשת במקביל להרצאות. עלתה גם הצעה של לארגן השנה שוב את המשחק של "חבילה עוברת" כמו שהיו בשניים מהכנסים. אז גם לזה צריך מתנדב.

בעיצה של הפאקצה נפתח ארוע ב-Facebook שמבחינתי יצא מוצלח, כי גם אנשים שאני לא מכיר קיבלו את הזימון דרך חברים ואישרו השתתפות. אתם מוזמנים לאשר מראש את השתתפותכם. זה בעיקר מיועד כדי לקבל הערכה (מאוד גסה) של כמות האנשים שמגיעה. כמו כן, נחמד לדעת מראש מי יגיע לכנס… אל תשכחו להעביר את הזימון לחברים שלכם.

  1. רם מתתיהו
    22/06/2008 בשעה 7:18 am

    מה הסכומים בכדי להכנס בתור נותן חסות?
    ומה נותן החסות מקבל?

  2. דורון
    22/06/2008 בשעה 8:19 am

    ליאור ..
    נראה לי שלפחות באירוע ב facebook צריך להדגיש את הנושא של עלויות אם קיימות, מקום , זמנים (ממש בצורה מודגשת ) בגלל שהזימון מגיע גם לאנשים שהינם מחוץ לקהילה .
    כל עוד מדובר בחברי קהילה , אני מניח שהם יודעים מה זה אוגוסט פינגוין ..
    אבל אנשים מחוץ לקהילה , לא בטוח שיבינו את האירוע ..

    בכל מקרה הרעיון של לפתוח אותו ב facebook הוא מצויין מכוון שבצורה הזו קהל שאינו מנדטורי יכול להצטרף גם כן .

    – דורון

  3. 22/06/2008 בשעה 10:16 am

    אני חושב שסגירת התכנים גם קריטית לשיווק הקורס במיוחד בfacebook
    אנשים לא יודעים למה לצפות והעובדה שהאתר למטה כבר איזה שבוע לא עוזרת לותיקים יותר שרוצים לקבל פרטים וגיגלו אוגוסט פינגווין.
    במיוחד במקרה הזה לדעתי יש לrelease early , release often
    ליאור

  4. Lior Kaplan
    22/06/2008 בשעה 11:19 am

    דורון – עדכנתי את הזימון בפייסבוק. תודה על ההערה.
    ליאור – אני אבדוק את הקטע עם האתר, לא שמתי לב שהוא לא זמין.
    רם – אני מברר וחוזר אליך.

  5. Lior Kaplan
    01/07/2008 בשעה 10:10 pm

    רם – דבר עם מריאנה בטלפון 054-7308066 לגבי החסות. היא תוכל לתת לך את הפרטים.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

