ראשי > Israeli Community > אוגוסט פינגווין

אוגוסט פינגווין

אוגוסט פינגווין יערך גם השנה בפעם השביעית. הכנס יתקיים בראשון לאוגוסט בבית ציוני אמריקה בתל אביב.

לפני כחודש נפגשו רם-און אגמון, שחר שמש ואנוכי כדי לעשות תכנון ראשוני לכנס. אנו זקוקים לעוד אנשים שיעזרו בארגון, וכמובן לפידבק שלכם על התוכניות המוצעת.

השנה אנחנו רוצים לחזור לשיטת המסלולים שהוכיחה את עצמה בעבר ואפשרה לפנות לקהל יעד מגוון יותר. שני המסלולים העיקריים הם המסלול הטכני והמסלול הלא טכני. בנוסף אנו מקווים לקיים אירועים מחוץ לחדר ההרצאות.

אציין מראש שלמרות התכנון לא יצא לי ליצור קשר עם כל האנשים ולתאם איתם, ראו ברשימה למטה גם ב-wishlist שלנו לגבי האירועים.

מסלול לא טכני:

  • אורי עידן על ה-W3C בישראל (כולל אפשרות לשלב את מוזילה ישראל בקטע של תאימות לסטנדרטים)
  • שחר שמש על Tor
  • ליאור קפלן על פרוייקט אופן אופיס – הצד הקהילתי
  • הרצאה על Open Moko (עדיין לא ברור מי מעביר)
  • רם-און אגמון על הוועדה הלאומית לטכנולוגיית חברת המידע והידע
  • הרצאה על Android מאת גוגל (בתקווה שגוגל ישראל יוכלו לארגן מישהו)
  • WordPress בארץ (בתקווה שאנשי בלוגלי יכולו להעביר)

מסלול טכני:

  • כתיבת סקריפטי אתחול
  • קימפול kernel modules
  • יצירת שרת Samba ביתי
  • Virtual Box
  • קובי זמיר עלhocr
  • the GIMP
  • יש מקום להרצאות נוספות…

בנוסף לשני המסלולים רצינו לקיים השנה תחרות כלשהי בחוץ, בשאיפה לתחרות האקינג בדומה לזה של אוגוסט 2004. ורעיון נוסף שעלה הוא להריץ משחק רשת כלשהו (כנראה OpenArena), ולהזמין את המובילים לשחק על מסך ענק כדי שכולם יכולו לראות/ללמוד.

בצד הארגוני אנחנו צריכים אנשים שיעזרו בהעברת חלק מההרצאות, יעזרו ביום הכנס עצמו, יעזרו בהכנת דברים לכנס (חולצות, קלסרים, מדבקות וכו'). אשמח לכל מי שיוכל לעזור – פשוט שלחו לי מייל.

לסיום, אנחנו עובדים על גיוס נותני חסות לכנס, אנה פנו לכל גורם שלדעתכם יכול להיות מעוניין ששמו/הלוגו שלו יופיעו על גבי פרסומי אוגוסט פינגווין (בעיקר אתר + החולצות).

נ.ב.

פניה רשמית לאנשים שמופיעים למעלה תצא בהמשך השבוע…

  1. דורון
    06/06/2008 בשעה 10:09 am

    ליאור ..
    על Open Moko לי אין בעיה להעביר ..

    – דורון

  2. דורון
    06/06/2008 בשעה 10:11 am

    כדאי לחשוב גם על הרצאות בנושאים של Xen או ווירטואליזציה באופן כללי – מכוון שיש מגמה בשוק של שימוש בווירטואליזציה.

    – דורון

  3. 06/06/2008 בשעה 10:32 am

    השנה לא אוכל להגיע, מאחר וזה נופל על התאריכים של Firefox Summit, וכבר הזמנתי כרטיסים.

  4. 06/06/2008 בשעה 11:38 am

    אני אשמח לדבר על דרופל – אתם הרה יודעים ש…
    פזלרל
    פוס (foss) זה לא רק לינוקס 🙂
    ליאור

  5. 06/06/2008 בשעה 11:46 am

    אני יכול לשים פירסומות ב סמי שמעון אם אתה רוצה .
    (פליירים במחלקות )

  6. .idan.m
    06/06/2008 בשעה 8:01 pm

    צריך להירשם לכנס מראש? אם כן אז איפה נמצא דף ההרשמה?
    הראשון לאוגוסט יוצא ביום שישי, אני מקווה שזה יצא בדיוק בשבת שאני יוצא מהבסיס.

  7. Lior Kaplan
    06/06/2008 בשעה 8:07 pm

    ג'בקה – בנתיים תעביר מפה לאוזן, לא חושב שנדפיס פליירים.
    ליאור – רשמתי לפני, אני אעדכן אותך לפי ההתפתחות בהרצאות שתוכננו.
    עידן – אין צורך ברישום מראש (אולי נפתח רישום כדי לקבל התרשמות כמה אנשים מגיעים, לא משהו חובה). רוצה פתק למפקד שלך ? (;

  8. yaniv
    06/06/2008 בשעה 10:07 pm

    בשנה האחרונה נוספו נציגויות של מספר הפצות, יהיה נכון לתת רבע שעה לנציג של כל הפצה שיספר על המוצר שלו ועל התוכניות לעתיד, בסוף הנאומים יוכל הקהל לשאול את היושבים על השולחן שאלות.

    בשנה האחרונה ניתן לרכוש (בארץ) מחשבים שלמים כשלינוקס מותקנת עליהם בבררת המחדל, אפשר להדגים את המחשבים האלו ולדבר מספר דקות על כל מחשב

    אפשר להדגים (לא רק לדבר) על Open Moko ו Android

    לתת למנהל חברה או מנהל בית ספר לספר על ההטמעה של תוכנות קוד פתוח בארגונו

  9. 07/06/2008 בשעה 3:32 am

    ליאור,
    אני רוצה ליצור אתך קשר כדי שזולו יוכלו לסקר את הכנס, ויותר חשוב – להקליט את ההרצאות כדי לשדרם ברשת.

    המסלולים הולכים להוות לנו אתגר לא קטן. ואני גם רוצה לתאם את הצד הטכני של המיקרופונים כבר עכשיו.

  10. 07/06/2008 בשעה 10:32 am

    רעיון שעלה לי כרגע – אפשר אולי את החולצות השנה לעשות בשחור/כחול רויאל? הלבן סתם נראה כמו פיג'מה…

    (קפלן, גמני רוצה פתק למפקד! :P)

  11. Lior Kaplan
    08/06/2008 בשעה 7:37 am

    יניב – מאחר ואותן נציגויות הן נציגויות מסחריות, אני מצפה מהם להיות נותני חסות לכנס ובתמורה לקבל דוכן וכך להפציץ את המוצר שלהם.

  12. 08/06/2008 בשעה 5:00 pm

    לפני ששוכחים שוב – צריך לעשות תגיות שם או משהו כדי שיהיה אפשר לזהות את האנשים! (כל שנה שוכחים מזה ואומרים שבשנה הבאה זה חייב לקרות)

  13. 15/06/2008 בשעה 7:39 pm

    מיטל:
    לגבי החולצות – צרי איתי קשר ואני אשמח להפיל עליך את המשימה של להכין אותך. טוב, בתנאי שזה לא יוצר רק בורוד.

    לגבי התגיות – כן, היתה פשלה פעם שעברה שהמשוב הזה נשכח. בואי נקווה שהשנה זה יצא לפועל.

    שחר

  14. אלי מרמור
    02/07/2008 בשעה 9:35 am

    ראשית, ישר כח לכל העושים במלאכה!

    בהמשך לתזכורת של מיטל לגבי תגים, רצוי להקציב שתי שורות טקסט: אחת לשם, ואחת לשם החברה (אם יש) או כל פרט אחר שנושא התג ירצה להוסיף (כמו למשל "מחפש עובדים בנרות!").
    כך מקובל בכנסים (לפחות לגבי שם חברה), וזה גם הופך את התג לשימושי יותר.

    לגבי הרצאה: אני רואה שאין מחסור במרצים טכניים, ובנושאים לא-טכניים אין לי מה להעשיר את הקהל, אז אני מניח שאפשר לוותר על שרותיי…

    ובכל מקרה, בהצלחה לכולנו!
    הצלחה של הכנס היא הצלחה של כולנו!

  15. 14/07/2008 בשעה 4:18 pm

    היי,
    מתי יפורסם רשימת ההרצאות הסופית?

    תודה

  16. Lior Kaplan
    15/07/2008 בשעה 2:21 am

    היי יסמין,

    אני מקווה שעד הסופ"ש…

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

