ראשי > Israeli Community > חשיבותם של לוגואים

חשיבותם של לוגואים

יום רביעי, איילון דרום, שתיים בלילה. מישהו מצפצף לי ממרחק של שלושה נתיבים, ואני קולט שאלה חברים. מגיעים לרמזור ומדברים.

למחרת אני שואל אותם איך הם זיהו אותי ממרחק כזה, התשובה היתה: ראינו רכב עם מדבקה כמו של קפלן… ואז ואללה, זה קפלן (;

פעם קודמת שהיו קטעים עם המדבקה זה היה לפני קצת יותר משנה… מומלץ לכולם להדביק "חופשי זה יותר מחינם", מסתבר שזה עושה את שלו ואנשים זוכרים את הסלוגן ואת הציור של הפינגווין.

:קטגוריותIsraeli Community
  1. 31/05/2008 ב- 1:51 am

    אני מסתובב קבוע עם סיכת פיירפוקס (הגדולה, לא סיכת כפתור כמו אלו של אוגוסט פינגווין).

  2. 31/05/2008 ב- 9:16 am

    אם יהיו הרבה מכוניות עם מדבקה כזו, זה כבר לא יהיה אמצעי זיהוי טוב ל"מכונית של קפלן" 🙂

  3. 31/05/2008 ב- 12:51 pm

    ליאור,

    השאלה היא איפה משיגים את זה 😉

  4. Lior Kaplan
    31/05/2008 ב- 6:35 pm

    באוגוסט פינגווין כמובן (;

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

